Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

AO KEΡΚΥΡΑ-ΓΚΕΚΑΣ:ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΘOΥΣΙΑΣΜΟΣ

Για την ομάδα της Κέρκυρας που τον φιλοξενεί στις προπονήσεις της μίλησε ο διεθνής επιθετικός Φάνης Γκέκας, ενώ δεν παρέλειψε να εκφράσει ένα μεγάλο ευχαριστώ για την διευκόλυνση που του έγινε.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γκέκα στο επίσημο σάιτ της Κέρκυρας
«Η παρουσία μου στην προπόνηση του ΑΟ Κέρκυρα, έχει να κάνει με τη βούλησή μου να διατηρηθώ σε αγωνιστικό ρυθμό, μέχρις ότου οριστικοποιηθεί ο επόμενος σταθμός της καριέρας μου. Επ' ευκαιρία, μάλιστα, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο δημόσιο “ευχαριστώ” στους ανθρώπους του ΑΟ Κέρκυρα και τον προπονητή του, Άκη Μάντζιο, που ανταποκρίθηκαν αμέσως θετικά στο αίτημά μου», τόνισε κατ' αρχήν ο διεθνής άσος.
Στην συνέχεια αναφέρθηκε στις εντυπώσεις του απ' τους...
... προσωρινούς συμπαίκτες του: «Το δείγμα που έχω είναι μικρό για συμπεράσματα. Και, παράλληλα, είναι πολύ νωρίς, η ομάδα βρίσκεται ακόμη σε φάση προετοιμασίας. Αυτό που μπορώ να καταθέσω είναι ότι διέκρινα μεγάλο ενθουσιασμό, πίστη και διάθεση για δουλειά και επιτυχία, ενώ χάρηκα ιδιαίτερα που, στην προετοιμασία, είδα να μετέχουν και αρκετά παιδιά απ' το νησί».
Gazzetta.gr