Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

ΦΑΝΗΣ ΓΚΕΚΑΣ:ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟΝ ΑΟ ΚΕΡΚΥΡΑ...

Ο Φάνης Γκέκας ο οποίος συμμετέχει στις προπονήσεις της Κέρκυρας μέχρι να βρει νέα ομάδα, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την προετοιμασία του συλλόγου του νησιού των "Φαιάκων". Τι μήνυμα έστειλε στους φιλάθλους του νησιού

"Η παρουσία μου στην προπόνηση του ΑΟ Κέρκυρα, έχει να κάνει με τη βούλησή μου να διατηρηθώ σε αγωνιστικό ρυθμό, μέχρις ότου οριστικοποιηθεί ο επόμενος σταθμός της καριέρας μου. Επ' ευκαιρία, μάλιστα, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο δημόσιο "ευχαριστώ" στους ανθρώπους του ΑΟ Κέρκυρα και τον προπονητή του, Άκη Μάντζιο, που ανταποκρίθηκαν αμέσως θετικά στο αίτημα μου", τόνισε αρχικά ο Φάνης Γκέκας και πρόσθεσε:
"Το δείγμα που έχω είναι μικρό για συμπεράσματα. Και, παράλληλα, είναι πολύ νωρίς, η ομάδα βρίσκεται ακόμη σε φάση προετοιμασίας. Αυτό που μπορώ να καταθέσω είναι ότι διέκρινα μεγάλο ενθουσιασμό, πίστη και διάθεση για δουλειά και επιτυχία, ενώ χάρηκα ιδιαίτερα που, στην προετοιμασία, είδα να μετέχουν και αρκετά παιδιά απ' το νησί".
Κλείνοντας, ο διεθνής επιθετικός έστειλε μήνυμα στους φίλους του νησιού λέγοντας πως: "Ο φετινός ΑΟ Κέρκυρα είναι μια νεανική ομάδα, που όλοι οι Κερκυραίοι φίλαθλοι πρέπει να στηρίξουν. Όπως έχουν αποδείξει στο παρελθόν ότι μπορούν και ξέρουν. Εύχομαι ολόψυχα στα παιδιά, τους ανθρώπους και τους φίλους του ΑΟ Κέρκυρα, κάθε επιτυχία".

SPORT24.GR