Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

ΚΕΡΚΥΡΑ - ΑΓΙΟΙ ΔΕΚΑ : DYNASTY !!!!!


  Για τέταρτη συνεχόμενη  θητεία ο Νίκος Πουλής πρόεδρος των ΑΓΙΩΝ ΔΕΚΑ που σπάει όλα τα ρεκόρ και εξελίσσεται όπως δείχνουν τα πράγματα σε ισόβιο πρόεδρο του χωριού   !!!!
Ευχαριστώ τις συγχωριανές και τους συγχωριανούς μου που…..
             (Διαβάστε  παρακάτω την  ευχαριστήρια ανακοίνωση που εξέδωσε πριν λίγο ο Νίκος Πουλής)


Με ποσοστό 62.5% για τέταρτη τετραετία εξελέγη πρόεδρος της κοινότητας των ΑΓΙΩΝ ΔΕΚΑ Ο Νίκος Πουλής στις χτεσινές Δημοτικές εκλογές  με τον ανεξάρτητο συνδυασμό  ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ 

Δεν είναι τυχαίο το  γεγονός ότι το χωριό τον τιμάει για τέταρτη συνεχόμενη θητεία και μάλιστα με τόσο ιδιαίτερα μεγάλα ποσοστά 


 Μόνο ένας πραγματικός ΗΓΕΤΗΣ, αδέκαστος με  ΗΘΟΣ ,έντιμος ,που δεν κάνει διακρίσεις σε δικούς μας η όχι που ανά πάσα στιγμή είναι δίπλα  στο πρόβλημα  ακόμη και προσωπικό, αποφασιστικός χωρίς να υπολογίζει κόστη ,αγαπητός , και άριστος οικογενειάρχης  μπορεί να συγκεντρώνει αυτές τις προϋποθέσεις για να εκλέγεται και ιδιαίτερα στις μικρές και κλειστές κοινωνίες πρόεδρος  κοινότητας κατ εξακολούθηση 


 Με άλλα λόγια και Άριστος και Αρεστός !


Αυτά τα χαρακτηριστικά αναγνώρισαν  και εκτίμησαν στο πρόσωπο του οι συγχωριανοί του που τον τίμησαν ξανά  με την ψήφο τους και τον έχρισαν και δικαίως  ισόβιο πρόεδρο !!!



Πάντα πίσω από ένα πετυχημένο άντρα υπάρχει μια γυναίκα όπως λέει ο σοφός λαός....

 Το μυστικό όμως  της επιτυχίας του Νίκου Πουλή  δεν είναι άλλο από τη σύντροφο της ζωής του την  Ανδριάνα - Άννα  Τριαντάφυλλου- φωτο



       
 ΟΛΟΚΛΗΡΗ  Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΠΟΥΛΗ


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΕΣ  ΚΑΙ  ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΜΟΥ




Με αφορμή την επανεκλογή μου στη θέση του προέδρου της κοινότητας  μας   νοιώθω την ανάγκη να σας ευχαριστήσω  όλους μαζί , αλλά  και έναν ένα  ξεχωριστά,  που  τιμήσατε με  την ψήφο σας  τόσο εμένα, όσο και όλους τους  συνυποψήφιους  του συνδυασμού μας «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ»

Η εμπιστοσύνη  και η αγάπη σας στο πρόσωπό μου για τέταρτη συνεχόμενη τετραετία με κάνει να νοιώθω ιδιαίτερα σημαντικός για σας  και με οπλίζει με τεράστια αυτοπεποίθηση  έτσι ώστε να ολοκληρώσω το έργο  μου

Είμαι σίγουρος πως ενωμένοι, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ μακριά από οποιαδήποτε   προσωπική η κομματική εκμετάλλευση  θα ανεβάσουμε το βιοτικό μας επίπεδο και θα κρατήσουμε τις παραδόσεις μας ψηλά με ενότητα , σαφείς  προσανατολισμούς και με διεκδικητική τακτική

Τέλος ευχαριστώ  την οικογένεια μου  τους συνεργάτες  και τους φίλους μου για την αγάπη τους , την ανοχή τους  και την τόσο μεγάλη  βοήθεια που  απλόχερα μου πρόσφεραν
                                                              ΝΙΚΟΣ Ι ΠΟΥΛΗΣ
                                              Πρόεδρος Κοινότητας Αγίων Δέκα