Το ιστορικό
ελληνικό αυτοκίνητο αναμένεται να κυκλοφορήσει ξανά, καθώς το υπουργείο
Ανάπτυξης έδωσε το «πράσινο φως» για την παραγωγή του.
Ξεπεράστηκαν τα εμπόδια για την αυτοκινητοβιομηχανία PONY- NAMCO κι απ’ ότι
φαίνεται το θρυλικό «Pony» θα ξαναβγεί στην κυκλοφορία.
Η εταιρεία πήρε την άδεια από το υπουργείο Ανάπτυξης και η παραγωγή του θα
ξεκινήσει στη Θέρμη Θεσσαλονίκης. Το νέο Pony θα έχει χαμηλές και
προσιτές τιμές, με σύγχρονη σχεδίαση αλλά και με την ίδια πάντα αξιοπιστία.
Ο υφυπουργός ανάπτυξης, Οδυσσέας Κωσταντινόπουλος ανέφερε ότι...
... στις αρχές της εβδομάδας δόθηκαν οι σχετικές άδειες από την ΕΣΥΔ στην αρμόδια κρατική αρχή διαπίστευσης, την ΕΒΕΤΑΜ, (Βιομηχανική Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη, Εργαστηριακές Δοκιμές Πιστοποιήσεων και Ποιότητας) να κάνει την πιστοποίηση και να προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες.
... στις αρχές της εβδομάδας δόθηκαν οι σχετικές άδειες από την ΕΣΥΔ στην αρμόδια κρατική αρχή διαπίστευσης, την ΕΒΕΤΑΜ, (Βιομηχανική Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη, Εργαστηριακές Δοκιμές Πιστοποιήσεων και Ποιότητας) να κάνει την πιστοποίηση και να προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες.
Ο κ. Κωνσταντινόπουλος εκτίμησε ότι η επένδυση θα προσφέρει πολλά οφέλη,
όχι μόνο για τις 410 άμεσες θέσεις εργασίας, αλλά και για τις 2.500 έμμεσες
θέσεις οι οποίες αναμένεται, κατά τον ίδιο, να δημιουργηθούν.
Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της, «NAMCO HELLAS Α.Ε.Β.Ε», Πέτρο Τζανέτο
Κοντογούρη, το νέο Pony θα είναι σε προσιτή τιμή για τον Έλληνα καταναλωτή
και για αυτό γίνεται προσπάθεια να κρατηθεί κάτω από τις 7000 ευρώ. Επίσης
έχουν ήδη γίνει παραγγελίες εξαγωγών, από το Βιετνάμ, τη Μοζαμβίκη, τη
Μαγαδασκάρη και την Αίγυπτο ενώ, όπως σχολίασε ο κ. Κωνσταντινόπουλος, η λίστα
των παραγγελιών αυξάνεται καθημερινά.
Η ιστορία του Pony
Το ιστορικό αυτοκίνητο έμελλε να είναι το πιο επιτυχημένο ελληνικό αυτοκίνητο στην ιστορία (πωλήθηκαν πάνω από 30.000 κομμάτια σε 14 χώρες). Το εργοστάσιο κατασκεύαζε 8-10 αυτοκίνητα ημερησίως, με το 67% των εξαρτημάτων να είναι ελληνικής προέλευσης. Η παραγωγή του Pony σταμάτησε το 1983, λόγω κυρίως των αλλαγών στο δασμολογικό καθεστώς και της κατάργησης του προστατευτισμού, που σήμανε η είσοδος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το ιστορικό αυτοκίνητο έμελλε να είναι το πιο επιτυχημένο ελληνικό αυτοκίνητο στην ιστορία (πωλήθηκαν πάνω από 30.000 κομμάτια σε 14 χώρες). Το εργοστάσιο κατασκεύαζε 8-10 αυτοκίνητα ημερησίως, με το 67% των εξαρτημάτων να είναι ελληνικής προέλευσης. Η παραγωγή του Pony σταμάτησε το 1983, λόγω κυρίως των αλλαγών στο δασμολογικό καθεστώς και της κατάργησης του προστατευτισμού, που σήμανε η είσοδος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Πηγη fortunegreece.com