Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ! ! !


                                 Μέσα από την καρδιά μου........



Με αφορμή την εκλογή μου για δεύτερη φορά στη θέση του πρόεδρου της κοινότητας μας ,νοιώθω την ανάγκη μέσα από την καρδιά  μου να  πω ένα μεγάλο ευχαριστώ  σε όλους εσάς που με τιμήσατε  ξανά με την ψήφο σας για να είμαι και πάλι ο Πρόεδρος του χωριού μας
Οφείλω να ομολογήσω πως το νικηφόρο  εκλογικό αποτέλεσμα της Κυριακής 7 Νοέμβρη 2010  ήταν για μένα απρόσμενο ως προς το εύρος του, αφού ποτέ  δεν έχει υπάρξει  προηγούμενο του
Το γεγονός  αυτό  με γεμίζει  με  αυξημένες ευθύνες  και θα καταβάλω  κάθε δυνατή προσπάθεια  για να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης που μου δείξατε
Θέλω επίσης να σας διαβεβαιώσω ότι  θα εξακολουθήσω να  είμαι ο Πρόεδρος για όλους τους κατοίκους
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου για την υπομονή  την ανοχή και την στήριξη της έτσι ώστε να είμαι  συνεπής στα καθήκοντα μου ,τους  συνεργάτες  και τους φίλους μου για την ειλικρινή  και ανιδιοτελή συμπαράσταση  τους
                                                                   

                                                                  Νίκος Ι Πουλής  

                                        Πρόεδρος κοινότητας Αγίων Δέκα  Κέρκυρας