Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Η ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΑΝ ΚΟΛΑ ΣΤΗ ΑΛΒΑΝΙΑ.ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ....

Τι δήλωσαν ο  πατέρας του και άλλοι συγγενείς του 
BINTEO Η ΚΗΔΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Φωτογραφία για H κηδεία του Μάριον Κόλα στην Αλβανία - Τι δήλωσαν ο πατέρας του και άλλοι συγγενείς του«Του φορτώνουν πράγματα που δεν έκανε» έλεγαν οι συγγενείς του Μάριον Κόλα κατά τη διάρκεια της κηδείας του που έγινε την Τετάρτη στην Αλβανία στο χωρίο Βιγκ, που βρίσκεται κοντά στο Κόσοβο.

Ντυμένοι στα μαύρα οι στενοί του συγγενείς, τόνισαν στην αλβανική τηλεόραση, πως ο επικεφαλής των δραπετών δεν ήταν εγκληματίας και πως η ελληνική αστυνομία του «φόρτωσε» πράγματα που δεν έκανε. «Η ελληνική αστυνομία έκανε ό,τι ήθελε'», πρόσθεταν.

Ο πατέρας του Μάριον Κόλα μιλώντας σε αλβανικό τηλεοπτικό κανάλι είπε πως ο γιος του δεν ήταν εγκληματίας. «Εμαθα για τον θάνατο του παιδιού μου, την ώρα που άνδρες της Αλβανικής Αστυνομίας είχαν περικυκλώσει το σπίτι μου και προχωρούσαν σε προσαγωγές όλων των συγγενών. Δε μου είπαν τα κακά νέα αμέσως. Πρώτα κατέστρεψαν το σπίτι μου και μετά με έστειλαν στο αστυνομικό τμήμα του Σκόντερ. Πίστευαν πως ο Μαριάν είχε βρει καταφύγιο στο σπίτι του. Λίγο αργότερα, η γυναίκα μου, μου τηλεφώνησε και μου είπε τι είχε συμβεί στον γιο μας. Η Ελληνική Αστυνομία έκανε ό,τι ήθελε».

Πάραλλληλα, ο θείος του αλβανού κακοποιού είπε πως ο Μάριον Κόλα το βράδυ της δολοφονίας της 25χρονης Κατερίνας στα Ισθμια ήταν στο χωριό του στην Αλβανία. «Ηρθαν στο σπίτι μου, πιστεύοντας πως είχα προσφέρει καταφύγει στον Μαριάν και μου είπαν πως έψαχναν για έναν εγκληματία. Ο Μαριάν δεν ήταν εγκληματίας, γιατί ήταν στην Αλβανία, όταν σκοτώθηκε αυτή η Ελληνίδα».
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ


 


Πηγή: iefimerida