Σάββατο 19 Μαΐου 2012

ΑΛΕΞΗ... ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΜΜΑ !

Γράμμα αναγνώστριας προς τον κ. Τσίπρα...

Φωτογραφία για Γράμμα αναγνώστριας προς τον κο Τσίπρα...
Κύριε Τσίπρα γεια σας! Εύχομαι αυτό το ''γράμμα'' να φτάσει στα χέρια σας,με κάποιο τρόπο Είμαι 24 ετών,άτομο που έχει τελειώσει πανεπιστήμιο και... ήδη πολύ κουρασμένη και μπερδεμένη. Στις τελευταίες εκλογές(λιγότερο από μήνα), σας ψήφισα. Ήταν η πρώτη φορά που ψήφισα με όλη μου την ψυχή(θα μου πεις,εντάξει πόσες φορές πια ψήφισες?)..ήταν όμως η μοναδική φορά που ψήφισα με τη δική μου κρίση,μη επηρεαζόμενη από μπαμπά,μαμά και όλο το σόι. Σας ψήφισα γιατί ένιωσα πως φτάσαμε πια σε...
... αδιέξοδο και πίστεψα πως εσείς θα είστε αυτός που θα μας βοηθήσει να βγούμε από αυτό. Όταν βγήκατε δεύτερος,μπορώ να πω ότι λυπήθηκα που δε βγήκατε πρώτος..Λίγες μέρες μετά, και έπειτα την απόφαση όλων σας, να πάμε σε επαναληπτικές εκλογές, νιώθω χαμένη και κενή,μιας και έχω πολλές απορίες,που μονάχα εσείς μπορείτε να μου λύσετε.Ακούω όλο τον κόσμο να λέει ''αν ψηφίσεις τον Τσίπρα θα βγεις από το ευρώ''και από τα κανάλια αναγνωρίζω μία προπαγάνδα που δεν έχει όρια. Εσείς από την πλευρά σας,κάνετε κάποια πισωγυρίσματα που με κάνουν έξαλλη, γιατί δεν με σταθεροποιείτε. Δε μου δίνετε μία απάντηση.Βλέπω τους βουλευτές σας,να βγαίνουν στα κανάλια και τρομάζω,γιατί δεν βλέπω στα μάτια τους,τη σιγουριά που βλέπω στο δικό σας βλέμμα. Κύριε Τσίπρα έχετε λίγες μέρες μπροστά σας, να βγείτε κάπου και να δώσετε απαντήσεις για εμάς.Αν όντως θέλετε να μας βοηθήσετε,όχι τον παππού μας και τη γιαγιά μας,εμάς τους νέους,βγείτε σε ένα κανάλι,και δώστε απαντήσεις!!!Αλλιώς θα χάσετε την πίστη μας και είναι κρίμα κύριε Τσίπρα να χάσουμε τις ελπίδες μας!Είναι κρίμα να δούμε άλλον έναν άνθρωπο να μας κοροϊδεύει.Δώστε μας μία ευκαιρία για αλήθειες! Βγείτε και πείτε μας σταράτα τι θα συμβεί.Εννοείται πως δεν έχω κανένα σκοπό να ψηφίσω κάποιο από τα μεγάλα κόμματα(ούτε και τα ψήφισα ποτέ) και φυσικά ούτε τον Κουβέλη,αλλά είναι άδικο να δώσω την ψήφο μου σε κάποιο μικρό κόμμα,και να μην έχει νόημα και ουσία όλο αυτό.Δώστε ένα τέλος σε όλη αυτή την παραφιλολογία,γιατί χαμένοι θα βγούμε και εσείς αλλά και εμείς..Εύχομαι αυτά που γράφω,να πέσουν στα χέρια σας και να σας δω σύντομα σε κάποιο κανάλι,βάζοντας ένα τέλος σε όλα αυτά και παλεύοντας μαζί μας.

Αναγνώστρια
Tromaktiko
Τίτλος ανάρτησης CORFU NEWS.it