Αναδημοσίευση από το Kerkyraonline.blogspot.com
Έτσι όλοι οι επιφανείς Κερκυραίοι άνθρωποι του Τουρισμού και όχι μόνο, οι οποίοι έχουν καταφέρει τα τελευταία χρόνια το ακατόρθωτο: να κάνουν το.... άγνωστο νησί μας, γνωστό σε όλο το κόσμο, ως το μεγαλύτερο υποβρύχιο του Παγκόσμιου Τουρισμού (πρώην Ναυαρχίδα), είχαν την ευκαιρία ως ειδήμονες που είναι, να ανταλλάξουν υψηλού επιπέδου γνώσεις με τον συναδελφό τους και να του διδάξουν πως γίνονται εδώ τα πράγματα.
Εμείς οι υπόλοιποι Κερκυραίοι που δεν κατέχουμε τα Τουριστικά όσο αυτοί, επιμένουμε στο δικό μας ταπεινό και τίμιο brand του νησιού....
τον Γιάννη μας...
Επιτέλους η
Κέρκυρα θα αποκτήσει brand name!
ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ
ΤΟΝ!!!
Την Παρασκευη 18 Μαΐου
2012 στις 19:00 στον χώρο εκδηλώσεων του
επιμελητηρίου της Κέρκυρας ο γνωστός brand strategist Peter
Economides μίλησε για την αναβάθμιση της
εικόνας της Κέρκυρας
Ο Peter Economides είναι ένας brand strategist με παγκόσμιο κύρος.
Έχει ζήσει σε τέσσερις ηπείρους και το έργο του έχει επίδραση σε προϊόντα και
καταναλωτές παγκοσμίως. Έχει διδαχτεί στο πλευρό ηγετών, που είναι υπεύθυνοι
για τα μεγαλύτερα και πιο εμπορικά ονόματα στο κόσμο.Έτσι όλοι οι επιφανείς Κερκυραίοι άνθρωποι του Τουρισμού και όχι μόνο, οι οποίοι έχουν καταφέρει τα τελευταία χρόνια το ακατόρθωτο: να κάνουν το.... άγνωστο νησί μας, γνωστό σε όλο το κόσμο, ως το μεγαλύτερο υποβρύχιο του Παγκόσμιου Τουρισμού (πρώην Ναυαρχίδα), είχαν την ευκαιρία ως ειδήμονες που είναι, να ανταλλάξουν υψηλού επιπέδου γνώσεις με τον συναδελφό τους και να του διδάξουν πως γίνονται εδώ τα πράγματα.
Εμείς οι υπόλοιποι Κερκυραίοι που δεν κατέχουμε τα Τουριστικά όσο αυτοί, επιμένουμε στο δικό μας ταπεινό και τίμιο brand του νησιού....
τον Γιάννη μας...