Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

CONGRATULATIONS......

                                              Γράφει ο Νikola Souris
Ένα παιδί ηλικίας 23 χρονών και μόνο ,η Ελληνίδα πρωταθλήτρια στο τριπλούν Βούλα Παπαχρήστου,   κάνοντας ένα κακόγουστο ίσως  αστείο  σε ένα γνωστό  Sosial Media από τα χιλιάδες που γίνονται  σε αυτά  , έθεσε  σε  ετοιμότητα τις ευαίσθητες  χορδές  του προέδρου κ. Σπύρου Κάπραλου   αλλά και των συν αυτών  κυρίων  της ΕΟΕ με αποτέλεσμα να αποφανθούν για τον αποκλεισμό της και τη μη συμμετοχή της στην Ολυμπιάδα του Λονδίνου δύο  μέρες πριν την έναρξή της ,εξαντλώντας όλη  τους την αυστηρότητά ,χαρακτηρίζοντας το πιο πάνω αστείο ρατσιστικό, ενώ η ίδια ζήτησε δημόσια συγνώμη....
βούλα Παπαχρήστου Ζητώ συγνώμη αν άθελα μου προσέβαλα ανθρώπους!δεν εχω καμία ανάμιξη με τα πολιτικά!!!ειμαι Αθλήτρια και μονό!!
Με δηλώσεις που έκανε στο Contra.gr η Ελληνίδα πρωταθλήτρια τόνισε ότι: "Δεν είχα καμία πρόθεση να μειώσω κανέναν. Σέβομαι όλους τους ανθρώπους και όλες τις φυλές.
Δεν έχω καμία σχέση με την πολιτική. Εγώ ασχολούμαι μόνο με τους αγώνες. Το είδα κάπου αναρτημένο αυτό το σχόλιο και το ανέβασα κι εγώ".
Στη  συνεχεία μάλιστα ανέβασε ένα ακόμα post στο λογαριασμό της και λέει πως...
... όλα αυτά που συνέβησαν δεν με εκφράζουν είμαι Αθλήτρια τίποτε άλλο!!Δεν συνηθίζω να προσβάλω ποτέ κανέναν...δεν είμαι αυτής της ιδεολογίας!
Το κακό σε αυτή την περίπτωση δεν έιναι μόνο ο αποκλεισμός της πρωταθλήτριάς μας, αλλά η δημόσια διαπομπή αυτού του παιδιού σε όλη την Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο, κάνοντας μεγάλο θέμα σε πολλά κεντρικά δελτία ειδήσεων πολλών Ευρωπαικών πόλεων το κακόγουστο αυτό αστείο, δυσφημώντας σε μεγάλο βαθμό και την χώρα μας΄


   Κύριοι της ΕΟΕ....

 Tο πιο πάνω σχόλιο είναι σίγουρα καταδικαστέο,όμως εξαντλήσατε την  αυστηρότητά σας. 
Γιαυτό....
 Συγχαρητήρια για την απόφασή σας !
Συγχαρητήρια που καταστρέψατε τα όνειρα ενός παιδιού που ήθελε να τιμήσει την Γαλανόλευκη  κάνοντας μια μεγάλη προσπάθεια πέντε περίπου χρόνων και με πολλές στερήσεις για να φτάσει σε αυτό το υψηλό επίπεδο.... 
Συγχαρητήρια σε σας που εξαντλήσατε όλη την αυστηρότητά σας , βυθίσατε και  καταστρέψαε  τον ψυχικό κόσμο ενός 23χρονου παιδιού για ένα κακόγουστο αστείο ....
Συγχαρητήρια σε σας που δεν γελάτε με τον Πίου,αυτό το μαύρο πιστόλι της Φανάρ(ια) Μπαξέ....
Συγχαρητήρια σε σας που κατά καιρούς είχατε εισηγηθεί τον αποκλεισμό διαφόρων ομάδων της  Super League του  Ελληνικού ποδοσφαίρου, και σε  αυτούς τους παράγοντες που τις απέκλεισαν από το Ελληνικό πρωτάθλημα,όταν φίλαθλοι τους μιμούνταν τις φωνές πιθήκων και πέταγαν μπανάνες στους αντίπαλους έγχρωμους ποδοσφαιριστές, ειδικά όταν ερχόταν σε επαφή με την μπάλα,καταδικάζοντας τον ρατσισμό που εκφραζόταν τότε σε όλο του το μεγαλείο.....


Συγχαρητήρια και σε σας που είστε αδέκαστοι αλλά βγάζετε και κανένα εκατομμυριάκι ΕΥΡΩ στο εξωτερικό αν σας δοθεί η ευκαιρία...
  
Πάντως επειδή και εγώ είμαι Πατέρας .....


Δεν θα ήθελα ποτέ να ήμουν στην θέση του Πατέρα η του Κηδεμόνα αυτού του παιδιού...

...ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ  ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΘΕΣΗ, κύριοι....