Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ! "ΕΙΜΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ"!


Πραγματικά συγκλονίζει η επιστολή απόγνωσης του 15χρονου Έλληνα, Ιάσονα Ροδόπουλου, ο οποίος πρόσφατα μετανάστευσε με την οικογένεια του στο Τορόντο του Καναδά. Είναι συνταρακτικός ο τρόπος με τον οποίο μιλά και περιγράφει τα συναισθήματα για την πατρίδα του, μια πατρίδα πληγωμένη που κάθε μέρα πονά και ταπεινώνεται όλο και περισσότερο. "Είμαι Έλληνας έφηβος και ...
...από φέτος μόνιμος κάτοικος Καναδά. Μέσω αυτής της επικοινωνίας, θα επιθυμούσα να αφυπνήσω κοιμισμένες συνειδήσεις. Είμαι χωρίς πατρίδα. Η Ελλάδα με έδιωξε με τον τρόπο της, αφού δε μπορέσαμε σαν οικογένεια, να αντέξουμε άλλο την κατάντιά της. Στην Ελλάδα, οι Έλληνες κοιμούνται, χωρίς να ξέρουν πως θα ξυπνήσουν." γράφει ο νεαρός. Στη συνέχεια, προβάλλει την ανησυχία των νέων της ηλικίας του, λέγοντας: "Πολλοί φίλοι μου είναι καταθλιπτικοί. Η κατάθλιψη και το άγχος, οργιάζουν στη νεολαία της πατρίδας μου. Οι πολιτικοί πρόδωσαν τον ελληνικό λαό και το αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχουν ιδεολογίες στους νέους."
 enikos.gr