Σάββατο 24 Μαΐου 2014

ΤΡΕΙΣ....ΚΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ !!!!

Καλαματοθάλασσα συγγενών και φίλων στην ομιλία! (video)
BoVajcyIEAA1LRT
Συγγενείς και φίλοι του Σαμαρά ήταν στην συγκέντρωση… Μεταξύ άλλων παρεες που ήθελα να μιλήσουν στον φακό, αλλά και off camera, είπαν:“H συγκέντρωση ήταν σούπερ! Λαοθάλασσα, περιμένουμε να βγει ο Σαμαράς, όχι θα βγει ο Τσίπρας που είναι μούτρο;… Εγώ λατρεύω τον πρωθυπουργό μας!… Το πασοκ έχει ευθύνη… Ο Σαμαράς βγει δεν βγει, η κυβέρνηση δεν πρόκειται να πέσει, τελείωσε…Ο Σαμαράς, μέχρι το 2016 ο Σαμαράς, επειδή τον γνωρίζω και προσωπικά, είμαι βέβαιη αυτά που έχει θα τα κάνει, είμαι 100% σίγουρη! τον γνωρίζω και προσωπικά 35 χρόνια… ότι λέει το κάνει… ο Σαμαράς έχει κολώνα την πεθερά του!!! Δεν με ενδιαφέρει η ΝΔ, με ενδιαφέρει ο Σαμαράς, δεν είμαι νεοδημοκράτησα, είμαι Σαμαρικιά!!!

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ










Πηγη : makeleio.gr