Κυριακή 17 Απριλίου 2011

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ! ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΣΚΟΠΟ ΑΡΑΓΕ;

 Οι ανακρίβειες  της φερόμενης ως αρθρογράφου της ηλεκτρονικής εφημερίδας το ΒΗΜΑ στη στήλη πολιτισμός κυρίας Μαρίας Θερμού στις 15/4/2011
                                                            Γράφει ο Nikola Souris
National Museum of Antiquities, Leiden Την ώρα που το παγκοσμίου φήμης ΑΧΙΛΛΕΙΟΝ προβάλλει ήδη όλη την Κέρκυρα και όχι μόνο στο επίσης παγκοσμίως  γνωστό διεθνές Μουσείο NATIONAL MUSEUM ΟF ANTIQUITΙES η  EΘΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ  (αύριο θα έχουμε και αναλυτική παρουσίαση ),που βρίσκεται στο LEIDEN της ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ με τέσσερα εκθέματα του ,η απίστευτα εκτός τόπου και χρόνου φερόμενη ως αρθρογράφος του Βήματος  κα Μαρία Θερμού με σαχλαμάρες και ανακρίβειες παραπληροφορεί την κοινή γνώμη με σκοπό ίσως που η ίδια μόνο  ξέρει , και προκαλεί  σύγχυση τεχνηέντως η όχι.
Οφείλει όμως να δώσει μερικές εξηγήσεις στον Κερκυραϊκό λαό που είναι περήφανος για το κόσμημά του
ΤΗΝ ΕΡΩΤΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΑΝΔΑΜ
Πότε το εισιτήριο της εισόδου του Μουσείου του  ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ είχε η έχει  12  Ευρώ και είναι αντίστοιχο με αυτό της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ; 
Απαντάμε :ΠΟΤΕ! 
Πως σας προέκυψε το ότι η έκθεση την οποία έχει να επιδείξει είναι απλώς (έπιπλα και όχι πέπλα όπως γράφετε)  και αντικείμενα που ΘΕΩΡΕΙΤΕ  ότι ανήκαν στους διάσημους πρώτους κατοίκους του: Την αυτοκράτειρα της Αυστροουγγαρίας Ελισάβετ, γνωστής ως Σίσσυ, η οποία το έκτισε και τον Γουλιέλμο Β΄ της Γερμανίας, ενώ υπάρχει σκεπτικισμός όσον αφορά το βαθμό αυθεντικότητας των εκθεμάτων του μουσείου (έπιπλα, πίνακες, αντικείμενα κ. ά). 
ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΝΔΑΜ;
Πως δηλαδή θεωρείτε το αριστούργημα του διάσημου Ιταλού ζωγράφου Guiseppe Galliopi με τις τέσσερις εποχές ;Μη αυθεντικό;
4 seasons! (Achillion - Corfu)Πως δηλαδή θεωρείτε τα δύο αριστουργήματα  όπως ο θρίαμβος του Αχιλλέα και η αναδυόμενη Παναγία ,του επίσημου ζωγράφου των ανακτόρων της Βιένης  Franz Matsch;Μη αυθεντικά;
 Πως δηλαδή θεωρείτε το περίφημο γλυπτό του Θνήσκοντος  Αχιλλέα του περίφημου γλύπτη Ernst Gustav Ηerter;Μη αυθεντικό;
Πως δηλαδή θεωρείτε το αριστούργημα του διάσημου Ούγγρου ζωγράφου  Michael Munkas στο παρεκκλήσιον του  ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ που παριστάνει τον Ιησού ενώπιον του ποντίου Πιλάτου;Μη αυθεντικό;
Πως δηλαδή θεωρείτε τον σπάνιο πίνακα του Αυστριακού ζωγράφου Ludwig Τhierst που παριστάνει τον Οδυσσέα και την Ναυσικά στο νησί των Φαιάκων;Μη αυθεντικό;
Πως δηλαδή θεωρείτε  τα επίσημα άλμπουμ ,τα τόσα άλλα αγάλματα τα τόσα αναμνηστικά τους άλλους τόσους πίνακες και τα τόσα άλλα εκθέματα του ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ ;Μη αυθεντικά;
ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ;
Αυτό θεωρείτε;
Και το ανησυχητικό από όλα όσα γράφετε αλλά δεν θεωρείτε;
Όπως.....Ήδη επιστήμονες του υπουργείου Πολιτισμού διαφόρων ειδικοτήτων έχουν καταγράψει τις φθορές του κτιρίου προκειμένου να προωθηθούν μελέτες για την αποκατάστασή τους.


ΩΧ, ΩΧ!ΌΧΙ ΚΑΙ ΆΛΛΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ.ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !
Αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης μάλλον;
Μήπως ξέρετε πόσες μελέτες έχουν γίνει από το 2006 μέχρι το 2009 από μελετητές που οι περισσότεροι δεν εμφανίστηκαν ποτέ στο ΑΧΙΛΛΕΙΟΝ και που τους  περισσότερους περίφημους αυτούς μελετητές δεν τους έχει δει ποτέ κανείς;
Πόσες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ  έχει πληρώσει ο ταλαίπωρος Ελληνικός Λαός γι αυτές;γνωρίζετε ποία είναι η  τύχη τους;
ΔΥΣΤΥΧΩΣ  ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΑΤΥΧΗΣΑΝ!
Ο Σημερινός Πρωθυπουργός της χώρας τράβηξε μαζί με το φρένο και το χειρόφρενο και οι διάφοροι μασατσούτσες θα μείνουν νηστικοί.Κρίμα !
Να σας ενημερώσουμε ακόμη ΜΑΝΔΑΜ πως το εισιτήριο της εισόδου στο ΑΧΙΛΛΕΙΟΝ είναι και ήταν 7 ευρώ, για τα οργανωμένα  group 4 , και τα σχολεία της Κέρκυρας είναι  ελεύθερα για εκπαιδευτικές εκδρομές μια φορά το χρόνο.
Ακόμη να σας ενημερώσουμε πως όλα τα εκθέματα του ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ είναι αυθεντικά πλην μερικών εξαιρέσεων όπου γι αυτές  ενημερώνονται οι επισκέπτες.
Στερείστε  παντελούς ενημέρωσης, η άλλοι σας το υπέδειξαν αυτό το άρθρο σας 
Να σας  διαβεβαιώσουμε ακόμη πως δεν θα ξαναεπιτρέψουμε ποτέ να επιστρέψουν τα φαντάσματα του παρελθόντος αν αυτός είναι ο στόχος σας.
Τέλος να σας ενημερώσουμε πως το ΑΧΙΛΛΕΙΟΝ  όντως βρίσκεται σε μια Νέα Εποχή .
ΝΑΙ!Διαθέτει έναν ικανότατο ,έντιμο , διορατικό, οραματιστή,δίκαιο και GENTLEMAN Διευθυντή τον Αντώνη Δημητρόπουλο (φωτο κάτω δεξιά),και ένα έμπειρο,έτοιμο, τίμιο και φιλότιμο προσωπικό που και φέτος όπως και κάθε χρόνο θα ξεπεράσει για άλλη μια φορά τον εαυτό του για να φύγουν ευχαριστημένοι οι χιλιάδες επισκέπτες που θα κατακλύσουν το ΑΧΙΛΛΕΙΟ της ΚΕΡΚΥΡΑΣ και ιδιαίτερα τις μέρες του  ΑΓΙΟΥ ΠΑΣΧΑ.
Ειλικρινά ΜΑΝΔΑΜ λυπάμαι και σας προτρέπω να αλλάξετε επάγγελμα.
Σας καλώ όμως να ζητήσετε πριν δημόσια συγνώμη από τον Κερκυραϊκό λαό γιατί ασελγήσατε  πάνω στην ιστορία του και στην κουλτούρα του, διαφορετικά επιφυλάσσομαι παντός νομίμου  δικαιώματος μου σαν πολίτης αυτής της χώρας .


ΟΛΟ ΤΟ   ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΑΡΙΑΣ ΘΕΡΜΟΥ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ  ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
Στο υπουργείο Πολιτισμού πρόκειται να περάσει το Αχίλλειο της Κέρκυρας από τα Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα στα οποία ανήκει σήμερα. Κι αυτό θα ανοίξει το δρόμο για την συντήρησή του καθώς αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, αλλά και για την καλύτερη ανάδειξή του ως μουσείο.

Περί τις 400.000 είναι οι επισκέπτες του το χρόνο, παρά το πανάκριβο για τα ελληνικά δεδομένα εισιτήριο των 12 ευρώ (αντίστοιχο της Ακρόπολης) ενώ η έκθεση την οποία έχει να επιδείξει είναι απλώς πέπλα και αντικείμενα που θεωρείται ότι ανήκαν στους διάσημους πρώτους κατοίκους του: Την αυτοκράτειρα της Αυστροουγγαρίας Ελισάβετ, γνωστής ως Σίσσυ, η οποία το έκτισε και τον Γουλιέλμο Β΄ της Γερμανίας. Ηδη επιστήμονες του υπουργείου Πολιτισμού διαφόρων ειδικοτήτων έχουν καταγράψει τις φθορές του κτιρίου προκειμένου να προωθηθούν μελέτες για την αποκατάστασή τους.

Η υγρασία είναι το πρώτο ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπισθεί καθώς η παρουσία της είναι εμφανής και καταστρεπτική στις οροφογραφίες που κοσμούν το εσωτερικό του κτιρίου, τα αγάλματα είναι σε άθλια κατάσταση, το ίδιο και τα ανάγλυφα της πρόσοψης και οι εξώστες, η τοιχοποιία χρειάζεται αποκατάσταση, οι κήποι απαιτούν ειδική αντιμετώπιση.

Σκεπτικισμός υπάρχει εξάλλου όσον αφορά το βαθμό αυθεντικότητας των εκθεμάτων του μουσείου (έπιπλα, πίνακες, αντικείμενα κ. ά).

Το κτίριο ανηγέρθηκε το 1890 από ιταλούς αρχιτέκτονες (Ραφαέλε Καρίττο και Αντόνιο Λάντι) σε πομπηινό ρυθμό και εξ ολοκλήρου με δαπάνη της αυτοκράτειρας Ελισάβετ, η οποία το αφιέρωσε στον Αχιλλέα λόγω της αγάπης της στην αρχαιότητα. Μετά από το θάνατό της έμεινε ακατοίκητο ως το 1907 όταν αγοράστηκε από τον Γουλιέλμο Β΄ (γνωστό ως Κάιζερ), ο οποίος διαμόρφωσε τους κήπους του και διέμενε σ΄ αυτό κατά τις επισκέψεις του στη Κέρκυρα. Ως νοσοκομείο και στρατηγείο χρησιμοποιήθηκε κατά τους δύο παγκόσμιους πολέμους ενώ στη συνέχεια στέγασε σχολεία και παιδικούς σταθμούς.

Το 1962 αποφασίσθηκε η παραχωρήσή του σε γερμανική εταιρεία για να γίνει καζίνο (ύστερα από προτροπή του βασιλιά Παύλου, που θεώρησε ότι θα μπορούσε, μέσω του καζίνο, να γίνει η Κέρκυρα ένα νέο Μονακό). Εκείνη την εποχή η κατάστασή του δεν θύμιζε σε τίποτε το πάλαι ποτέ παλάτι μιας φιλότεχνης βασίλισσας, η συγκεκριμένη εταιρεία όμως πραγματοποίησε πολλές εργασίες συντήρησης αν και όχι πάντα επιτυχημένες (ας μη ξεχνάμε άλλωστε τη χρήση του). Το 1982 το Αχίλλειο πέρασε στο ελληνικό κράτος ενώ το 1994 πραγματοποιήθηκε στους χώρους του η Σύνοδος Κορυφής των αρχηγών κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
 

Το CORFU NEWSIT  και η ομάδα συνεργατών του ,που κατά καιρούς έχει αναδημοσιεύσει αρκετά άρθρα της πιο πάνω ηλεκτρονικής εφημερίδας , ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ πλέον το οποιοδήποτε αρθρο της και με e mail θα καταγγείλει το πιο πάνω άρθρο που προσβάλει την ιστορία και την κουλτούρα του Κερκυραϊκού λαού, στους υπευθύνους της ηλεκτρονικής έκδοσης του Βήματος .