Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ...

                              ...Ελλάδας στο Λονδίνο

«Ποιος νοιάζεται για την Ελλάδα; Θα περιμένω να βγει η Ιρλανδία στο σφυρί». Με αυτό το σλόγκαν κυκλοφορεί μέσα στα βαγόνια του μετρό στο Λονδίνο η διαφήμιση της εταιρείας POWWOWNOW (είναι κάτι σαν το Skype).

Το story γύρω από τη συγκεκριμένη διαφήμιση έχει να κάνει με έναν πολύ πλούσιο  τύπο που ...


...με το ψευδώνυμο Cecil Goldwell-  διατηρεί λογαριασμό στο twitter, κάνοντας συνεχώς δεικτικά σχόλια για τους φτωχούς.

Αυτό λοιπόν το σχόλιο του Goldwell χρησιμοποιήθηκε από την διαφημιστική εταιρία για να προωθήσοει τις διαδικτυακές υπηρεσίες επικοινωνίας που προσφέρει η POWWOWNOW.

EURO2day