Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

I.ΛΙΒΑΝΟΣ: ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ...


http://newpost.gr/post/156577/iosif-livanos-exo-katathesei-sovara-stoixeia/
Για την υπόθεση αγοραπωλησίας ακινήτων στην οποία φέρονται να εμπλέκονται ο πρόεδρος της Βουλής Ευάγγελος Μεϊμαράκης, αλλά και οι πρώην υπουργοί Μιχάλης Λιάπης και Γιώργος Βουλγαράκης, μίλησε στο ΣΚΑΪ ο κτηματομεσίτης Ιωσήφ Λιβανόςδίχως ωστόσο να διευκρινίσει εάν τα στοιχεία που κατέθεσε αφορούν...
... τα συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα.

Ο κ. Λιβανός κατήγγειλε ότι έχει δεχθεί απειλές έχει δεχθεί απειλές χωρίς να πει τί είδους και από ποιούς. Ωστόσο, παρά τις επίμονες ερωτήσεις του δημοσιογράφου αν τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του αφορούν στα συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα απέφυγε να δώσει σαφή απάντηση:

«Υπάρχουν γεγονότα και ενδείξεις. Εχω καταθέσει σοβαρά στοιχεία και έχω ρητή απαγόρευση μέχρι να καταθέσω να μην μιλήσω για την υπόθεση. Δέχομαι απειλές. Κατέθετα επί 14 ώρες και αυτά που έχω να πω είναι τόσα πολλά που θα χρειαστούν 3 μέρες επί 14 ώρες για να τα καταθέσω. Υπάρχουν στοιχεία που αφορούν και το ΣΔΟΕ και τις εισαγγελικές αρχές. Στις επόμενες μέρες θα βγουν κάποιες ανακοινώσεις. Εχω ήδη καταθέσει 5.000 τραπεζικά έγγραφα. Οι λογαριασμοί τόσο σε Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό έπρεπε να είχαν ανοίξει από καιρό».

Παράλληλα, ο κτηματομεσίτης αναφερόμενος στη σχέση του κατασκευαστή κ. Καρούζου με τον κ. Μεϊμαράκη είπε: «Ο Καρούζος ήταν κατηγορούμενος σε 95 υποθέσεις. Ο Μεϊμαράκης παρασύρθηκε. Δεν θα μπορούσε να κάνει κουμπαριά με κάποιον που ήταν κατηγορούμενος σε 95 υποθέσεις».
Νewpost