Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ AI ΒΑΣΙΛΗ....

Αναδημοσιεύουμε το περσινό ανέκδοτο με τον Άι Βασίλη ύστερα από δική σας επιθυμία
         Ένα όμορφο ανέκδοτο...

Ένα παιδάκι 8 ετών  είχε χάσει τους γονείς του πριν λίγα χρόνια  σε ένα τροχαίο. Μεγάλωνε με την γιαγιά του. Επειδή περνούσαν πολύ δύσκολα ,αποφάσισε να γράψει ένα γράμμα στον Άγιο  Βασίλη τέτοιες μέρες που ήταν μήπως και σταθεί τυχερό και τους βοηθήσει
 Πήρε λοιπόν χαρτί και μολύβι και έγραψε κρυφά στον Άγιο Βασίλη τα εξής:

Άγιε Βασίλη μου σε παρακαλώ επειδή περνάμε πολύ  δύσκολα με την γιαγιά μου αντί για δώρο στείλε μου χίλια ευρώ να την βγάλουμε αυτές τις μέρες …..

Δεν θέλω παιγνίδι όπως τα άλλα παιδάκια . Η γιαγιά είναι μεγάλη και άρρωστη,  χρειάζεται πολλά φάρμακα η σύνταξη είναι πενιχρή ,δεν έχουμε να  φάμε 
Έκλεισε το γράμμα και το πήγε στο ταχυδρομείο  έκανε το σταυρό του και το ταχυδρόμησε
   Το απόγευμα οι ταχυδρομικοί υπάλληλοι άνοιξαν το γράμμα και  του και το διάβασαν.
 Τόσο πολύ συγκινήθηκαν που έκαναν  έρανο μεταξύ τους μάζεψαν πεντακόσια ευρώ και του τα ταχυδρόμησαν στην διεύθυνση που είχε το γράμμα του 

Ο μικρός όταν έφτασε το γράμμα σπίτι του με τα πεντακόσια ευρώ πέταγε από την χαρά του και τα παρέδωσε μαζί με το γράμμα του Άγιου  Βασίλη στην γιαγιά του.
Την επομένη χρονιά  το ίδιο παιδάκι ξαναέστειλε γράμμα πάλι στον Άγιο Βασίλη και τον ξαναπαρακαλούσε να του στείλει άλλα χίλια ευρώ αφού τον ευχαριστούσε που πέρυσι δεν τον ξέχασε. 
Όταν  είδαν το όνομα του οι ταχυδρομικοί υπάλληλοι χαρούμενοι, το ξανάνοιξαν,  αφού τον θυμήθηκαν.
Το γράμμα του μικρού  αυτή τη φορά έγραφε:
Άγιε Βασίλη μου σε ευχαριστώ πολύ που πέρυσι με βοήθησες, όμως φέτος σε παρακαλώ καλέ μου Άγιε Βασίλη τα χίλια ευρώ να μου τα στείλεις με την ACS  COURIER γιατί αυτά τα ΛΑΜΟΓΙΑ οι υπάλληλοι του ταχυδρομείου των ΕΛΤΑ, άνοιξαν τον φάκελο που μου έστειλες , πήραν από μέσα πεντακόσια ευρώ για την πάρτη τους και μου έστειλαν πεντακόσια  ευρω λιγότερα οι απατεώνες



Το πιο πάνω ανέκδοτο το αναδημοσιεύουμε υστέρα από επιθυμία πολλών επισκεπτών μας
Είναι από την αθλητική εφημερίδα Η ΓΑΤΑ