Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ WEIND KAI ΓΕΡΜΑΝΟΣ


WIND Τη σύναψη πολυετούς στρατηγικής συνεργασίας, με οικονομικές και εμπορικές προεκτάσεις, ανακοίνωσαν σήμερα η WIND και ο Όμιλος των εταιριών Πάνος Γερμανός, όπως τα Multirama, Public και         Getitnow.gr.
Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της WIND Νάσος Ζαρκαλής, η συνεργασία...

... της οποίας προηγήθηκε τουλάχιστον ένα τετράμηνο προετοιμασίας, είναι 15ετούς διάρκειας, σε πρώτη φάση, με προοπτική ανανέωσης. Η συνεργασία προβλέπει την απόκτηση μεριδίου μετοχών της WIND, μέσα στο χρονικό διάστημα 2013- 2016, ποσοστού μέχρι και 10% από τον Όμιλο Πάνος Γερμανός.

Ο κ. Ζαρκαλής περιγράφοντας τους τρεις βασικούς πυλώνες, όπως είπε χαρακτηριστικά, της συνεργασίας των δύο πλευρών, έδωσε έμφαση στην εμπορική διάθεση προϊόντων WIND από τα καταστήματα του Ομίλου Π. Γερμανός, ανταλλαγή τεχνογνωσίας για τα καταστήματα της WIND και τη μετοχική σχέση των δύο εταιριών.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της WIND σημείωσε ότι η συνεργασία αυτή γίνεται σε συνθήκες οικονομικής κρίσης και ότι στόχος είναι να κερδίσει ο καταναλωτής, ο οποίος θα απολαμβάνει νέες σύγχρονες και εξαιρετικής ποιότητας υπηρεσίες σε χαμηλές τιμές. Παράλληλα, τόνισε ότι η κινητή τηλεφωνία έχει χάσει την τελευταία τετραετία το 40% του τζίρου της, όχι μόνο λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά και εξαιτίας της υψηλής φορολογίας και του ανταγωνισμού.
Πρόσθεσε ότι η WIND βρίσκεται σε εξαιρετικό σημείο, με μηδενικές δανειακές υποχρεώσεις, προωθώντας ένα επενδυτικό πρόγραμμα εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ με ίδια κεφάλαια. Αναφερόμενος στην κατάσταση της εταιρίας, είπε ότι έχει μειώσει κατά 25% το λειτουργικό κόστος στο κομμάτι τής σταθερής τηλεφωνίας, έχει αυξήσει την πελατειακή βάση στις 400.000, ενώ στην κινητή παρατηρείται σημαντική επιβράδυνση της απώλειας πελατών.
Από την πλευρά του Ομίλου Π. Γερμανός, οι υπεύθυνοι τόνισαν ότι από τη συνεργασία αυτή θα δημιουργηθούν, άμεσα, τουλάχιστον 100 νέες θέσεις εργασίας, οι 60 από τις οποίες έχουν ήδη δρομολογηθεί και έδωσαν έμφαση στη μεγάλη εμπειρία που έχει η εταιρία στον τομέα της εμπορικής διάθεσης προϊόντων τηλεπικοινωνίας, τα τελευταία 20 χρόνια και με σημαντική παρουσία στο εξωτερικό, όπως στην Πολωνία και την Κύπρο, με πάνω από 15 εκατομμύρια πελάτες ετησίως. Πρόσθεσαν επίσης, ότι έως το τέλος της επόμενης χρονιάς στόχος είναι τα καταστήματα Public από 20 που είναι σήμερα να γίνουν 50, ενώ παράλληλα θα αυξηθούν και τα Multirana, ο αριθμός των οποίων σήμερα ανέρχεται σε τουλάχιστον 50.
Τέλος και οι δύο πλευρές εξέφρασαν την απόλυτη βεβαιότητα ότι η συνεργασία αυτή θα επιτύχει, γιατί έχουν κοινούς στόχους, κοινή κουλτούρα και «τρομερή» χημεία, όπως τόνισαν χαρακτηριστικά.

Πηγή: ΑΜΠΕ