Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

ΤΗΝ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ...


...Την Αναφορά Αναφορά του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Κέρκυρας «ο Ταξιάρχης»  η Βουλευτής Κέρκυρας ΠΑΣΟΚ κ. Άντζελα Γκερέκου. 
Το κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:
ANTZELA GEREKOU MINISTER OF TOURISM OCTOMBRIE 2009«Αξιότιμη κυρία Υπουργέ με την ενεργοποίηση του Ν.3919/2011 περί απελευθέρωσης των επαγγελμάτων επιχειρείται να ανοίξει η αγορά των ΕΔΧ αυτοκινήτων χωρίς κανένα περιορισμό. Η πριν τον ανασχηματισμό ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και ο τότε Υπουργός κ. Ρέππας, κατάρτισε ένα σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος θέλοντας να ρυθμίσει και να οριοθετήσει ένα μηχανισμό αδειοδότηση με μαθηματικό τύπο. Ο αλγόριθμος αυτός κανόνιζε με προϋποθέσεις πρόσβαση στο επάγγελμα.
Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο 101 του Συντάγματος εδάφιο 4, « ο κοινός νομοθέτης και η Διοίκηση, όταν δρουν κανονιστικά, υποχρεούται να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες των νησιωτικών και ορεινών περιοχών, μεριμνώντας για την ανάπτυξη τους».
Έτσι λοιπόν η απελευθέρωση των ΕΔΧ στα νησιά πρέπει να γίνει με...
... προϋποθέσεις και βάσει επιστημονικών κριτηρίων που αφορούν χωριστά σε κάθε νησί.
Ποια επιστημονικά εμπεριστατωμένη μελέτη για τη δομή του μεταφορικού έργου υπάρχει σε ένα νησί με έντονο το φαινόμενο της εποχικότητας όπως η Κέρκυρα σε ένα δύσβατο ορεινό δίκτυο, που δραστηριοποιούνται 230 ΕΔΧ, 60 Υπεραστικά Λεωφορεία, 40 Αστικά Λεωφορεία, πληθώρα ενοικιαζομένων αυτοκινήτων και τεράστιος αριθμός ΙΧ
Ο κοινός νους λέει ότι θα έπρεπε το Υπουργείο να λάβει υπόψη του τις αγορές πέντε σημαντικών ευρωπαϊκών χώρων όπως της Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας, Ισπανίας, και του Ηνωμένου Βασιλείου που καθορίζουν με ποσοστό επί τις χιλίοις ανά κατοίκους την πρόσβαση στο επάγγελμα και εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα κατ ‘ελάχιστο.
Αδειοδοτήσεις αφειδώς θα οδηγήσουν στον αφανισμό και οικονομικό μαρασμό χιλιάδων επαγγελματιών και των οικογενειών τους
Τα ΕΔΧ αυτοκίνητα του νησιού μας καλούνται σήμερα να επιβιώσουν σε μια συρρικνωμένη τουριστική περίοδο με ελάχιστο μεταφορικό έργο κατά τους θερινούς και μηδαμινό κατά τους χειμερινούς μήνες.
Γι αυτούς τους λόγους που προαναφέραμε η ανακοίνωση της νέας ηγεσίας του Υπουργειου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για πλήρη απελευθέρωση δείχνει την προχειρότητα και την έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας αφού βάζει ταφόπλακα σε ένα επαγγελματικό χώρο.
Για τους ως άνω προαναφερθέντας λόγους κυρία Υπουργέ παρακαλούμε και ευελπιστούμε στη δική σας παρέμβαση αλλά και των υπολοίπων βουλευτών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, να κατανοήσει το Υπουργείο την ανάγκη θέσπισης συγκεκριμένων κριτηρίων και προϋποθέσεων που θα αφορούν χωριστά κάθε νησί.
Χρήσιμο δε θα ήταν οι αρμοδιότητες αυτές να περάσουν αυτούσιες στην περιφέρεια που γνωρίζει καλύτερα και τις υπάρχουσες ανάγκες».
                                              Με εκτίμηση ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                        Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Μίαρης Θεόδωρος                                                                              Δημήτρης Δάφνης
  
Αναφορά του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Κέρκυρας «ο Ταξιάρχης» κατέθεσε στη Αναφορά του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Κέρκυρας «ο Ταξιάρχης» κατέθεσε στη Βουλή η Βουλευτής Κέρκυρας ΠΑΣΟΚ κ. Άντζελα Γκερέκου.  Το κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:
«Αξιότιμη κυρία Υπουργέ με την ενεργοποίηση του Ν.3919/2011 περί απελευθέρωσης των επαγγελμάτων επιχειρείται να ανοίξει η αγορά των ΕΔΧ αυτοκινήτων χωρίς κανένα περιορισμό. Η πριν τον ανασχηματισμό ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και ο τότε Υπουργός κ. Ρέππας, κατάρτισε ένα σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος θέλοντας να ρυθμίσει και να οριοθετήσει ένα μηχανισμό αδειοδότηση με μαθηματικό τύπο. Ο αλγόριθμος αυτός κανόνιζε με προϋποθέσεις πρόσβαση στο επάγγελμα.
Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο 101 του Συντάγματος εδάφιο 4, « ο κοινός νομοθέτης και η Διοίκηση, όταν δρουν κανονιστικά, υποχρεούται να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες των νησιωτικών και ορεινών περιοχών, μεριμνώντας για την ανάπτυξη τους».
Έτσι λοιπόν η απελευθέρωση των ΕΔΧ στα νησιά πρέπει να γίνει με προϋποθέσεις και βάσει επιστημονικών κριτηρίων που αφορούν χωριστά σε κάθε νησί.
Ποια επιστημονικά εμπεριστατωμένη μελέτη για τη δομή του μεταφορικού έργου υπάρχει σε ένα νησί με έντονο το φαινόμενο της εποχικότητας όπως η Κέρκυρα σε ένα δύσβατο ορεινό δίκτυο, που δραστηριοποιούνται 230 ΕΔΧ, 60 Υπεραστικά Λεωφορεία, 40 Αστικά Λεωφορεία, πληθώρα ενοικιαζομένων αυτοκινήτων και τεράστιος αριθμός ΙΧ
Ο κοινός νους λέει ότι θα έπρεπε το Υπουργείο να λάβει υπόψη του τις αγορές πέντε σημαντικών ευρωπαϊκών χώρων όπως της Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας, Ισπανίας, και του Ηνωμένου Βασιλείου που καθορίζουν με ποσοστό επί τις χιλίοις ανά κατοίκους την πρόσβαση στο επάγγελμα και εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα κατ ‘ελάχιστο.
Αδειοδοτήσεις αφειδώς θα οδηγήσουν στον αφανισμό και οικονομικό μαρασμό χιλιάδων επαγγελματιών και των οικογενειών τους
Τα ΕΔΧ αυτοκίνητα του νησιού μας καλούνται σήμερα να επιβιώσουν σε μια συρρικνωμένη τουριστική περίοδο με ελάχιστο μεταφορικό έργο κατά τους θερινούς και μηδαμινό κατά τους χειμερινούς μήνες.
Γι αυτούς τους λόγους που προαναφέραμε η ανακοίνωση της νέας ηγεσίας του Υπουργειου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για πλήρη απελευθέρωση δείχνει την προχειρότητα και την έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας αφού βάζει ταφόπλακα σε ένα επαγγελματικό χώρο.
Για τους ως άνω προαναφερθέντας λόγους κυρία Υπουργέ παρακαλούμε και ευελπιστούμε στη δική σας παρέμβαση αλλά και των υπολοίπων βουλευτών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, να κατανοήσει το Υπουργείο την ανάγκη θέσπισης συγκεκριμένων κριτηρίων και προϋποθέσεων που θα αφορούν χωριστά κάθε νησί.
Χρήσιμο δε θα ήταν οι αρμοδιότητες αυτές να περάσουν αυτούσιες στην περιφέρεια που γνωρίζει καλύτερα και τις υπάρχουσες ανάγκες».
                                              Με εκτίμηση ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                        Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Μίαρης Θεόδωρος                                                                              Δημήτρης Δάφνης
 Βουλή η Βουλευτής Κέρκυρας ΠΑΣΟΚ κ. Άντζελα Γκερέκου.  Το κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:
«Αξιότιμη κυρία Υπουργέ με την ενεργοποίηση του Ν.3919/2011 περί απελευθέρωσης των επαγγελμάτων επιχειρείται να ανοίξει η αγορά των ΕΔΧ αυτοκινήτων χωρίς κανένα περιορισμό. Η πριν τον ανασχηματισμό ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και ο τότε Υπουργός κ. Ρέππας, κατάρτισε ένα σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος θέλοντας να ρυθμίσει και να οριοθετήσει ένα μηχανισμό αδειοδότηση με μαθηματικό τύπο. Ο αλγόριθμος αυτός κανόνιζε με προϋποθέσεις πρόσβαση στο επάγγελμα.
Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο 101 του Συντάγματος εδάφιο 4, « ο κοινός νομοθέτης και η Διοίκηση, όταν δρουν κανονιστικά, υποχρεούται να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες των νησιωτικών και ορεινών περιοχών, μεριμνώντας για την ανάπτυξη τους».
Έτσι λοιπόν η απελευθέρωση των ΕΔΧ στα νησιά πρέπει να γίνει με προϋποθέσεις και βάσει επιστημονικών κριτηρίων που αφορούν χωριστά σε κάθε νησί.
Ποια επιστημονικά εμπεριστατωμένη μελέτη για τη δομή του μεταφορικού έργου υπάρχει σε ένα νησί με έντονο το φαινόμενο της εποχικότητας όπως η Κέρκυρα σε ένα δύσβατο ορεινό δίκτυο, που δραστηριοποιούνται 230 ΕΔΧ, 60 Υπεραστικά Λεωφορεία, 40 Αστικά Λεωφορεία, πληθώρα ενοικιαζομένων αυτοκινήτων και τεράστιος αριθμός ΙΧ
Ο κοινός νους λέει ότι θα έπρεπε το Υπουργείο να λάβει υπόψη του τις αγορές πέντε σημαντικών ευρωπαϊκών χώρων όπως της Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας, Ισπανίας, και του Ηνωμένου Βασιλείου που καθορίζουν με ποσοστό επί τις χιλίοις ανά κατοίκους την πρόσβαση στο επάγγελμα και εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα κατ ‘ελάχιστο.
Αδειοδοτήσεις αφειδώς θα οδηγήσουν στον αφανισμό και οικονομικό μαρασμό χιλιάδων επαγγελματιών και των οικογενειών τους
Τα ΕΔΧ αυτοκίνητα του νησιού μας καλούνται σήμερα να επιβιώσουν σε μια συρρικνωμένη τουριστική περίοδο με ελάχιστο μεταφορικό έργο κατά τους θερινούς και μηδαμινό κατά τους χειμερινούς μήνες.
Γι αυτούς τους λόγους που προαναφέραμε η ανακοίνωση της νέας ηγεσίας του Υπουργειου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για πλήρη απελευθέρωση δείχνει την προχειρότητα και την έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας αφού βάζει ταφόπλακα σε ένα επαγγελματικό χώρο.
Για τους ως άνω προαναφερθέντας λόγους κυρία Υπουργέ παρακαλούμε και ευελπιστούμε στη δική σας παρέμβαση αλλά και των υπολοίπων βουλευτών της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, να κατανοήσει το Υπουργείο την ανάγκη θέσπισης συγκεκριμένων κριτηρίων και προϋποθέσεων που θα αφορούν χωριστά κάθε νησί.
Χρήσιμο δε θα ήταν οι αρμοδιότητες αυτές να περάσουν αυτούσιες στην περιφέρεια που γνωρίζει καλύτερα και τις υπάρχουσες ανάγκες».
                                              Με εκτίμηση ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                        Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Μίαρης Θεόδωρος                                                                              Δημήτρης Δάφνης