Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑ....

                                       Tης Αφροδίτης Λακκιώτη                                                                
Για κάποιους είναι ένας ιδανικός τουριστικός προορισμός, για άλλους το σπίτι, η δουλειά και η οικογένειά τους. Πέρα όμως από τα σκηνικά των ελληνικών ταινιών, τα τραγούδια, τις φιλαρμονικές, το νησί των Φαιάκων έχει έναν μοναδικό τρόπο να μαγνητίζει τους πάντες και να τους μαγεύει για μια ζωή.
Έχοντας φύγει πλέον μακριά της αλλά χωρίς να έχει χάσει την επίδρασή της πάνω μου, μπορώ λοιπόν με σιγουριά να πω, ότι η Ελλάδα έχει ένα θησαυρό που κανείς δεν διαχειρίζεται σωστά.  Ένα από τα πιο όμορφα νησιά της χώρας μας με ιστορικό και πολιτιστικό πλούτο,  πανέμορφες γραφικές γωνιές, με δαντελωτές παραλίες απαράμιλλης ομορφιάς και φυσικά τοπία που θυμίζουν ταινία.
Χρειάστηκε τελικά να φύγω από το νησί για να καταλάβω την ασύγκριτη αξία του και την μοναδικότητα του. Ένας ευλογημένος τόπος που πολύ συχνά όλοι τον ξεχνούν και τον παραμελούν.  Πότε θα αποκτήσει το νησί την προσοχή που του χρειάζεται; Πώς θα προβάλλουμε ακόμη περισσότερο  τη δική μας Κέρκυρα; Για να γίνει αυτό θα πρέπει να αναζητήσουμε στην καρδιά και την φαντασία μας τους τρόπους και τις λύσεις. Να αναδείξουμε πρόσωπα που όντως νοιάζονται για το νησί και να βοηθήσουμε κι εμείς στην βελτίωση του γιατί αν οι ίδιοι οι Κερκυραίοι δεν παλέψουν γι αυτό που τους αξίζει, κανείς δεν θα το κάνει.
Άλλωστε μέσα στην κρίση, η φαντασία και η αγάπη για τον τόπο μας μπορούν να κάνουν θαύματα. Κι εγώ αποκαλώ τόπο μου,  το νησί με  το οποίο έχω συνδέσει τη ζωή μου εδώ και επτά χρόνια. Είναι καιρός λοιπόν να κυριαρχήσουν η συνεργασία και κυρίως  οι πρωτότυπες ιδέες για να δώσουμε στην Κέρκυρα αυτό που της αξίζει. Και της αξίζουν πολλά..

 Αν και μακριά, η σκέψη μου είναι εκεί στα όμορφα καντούνια και τους τόσους χαμογελαστούς ανθρώπους και φίλους που συναντούσα καθημερινά. Γιατί τελικά η Κέρκυρα αυτό είναι. Είναι οι άνθρωποί της που την κάνουν ξεχωριστή. Αυτή είναι η δική μου Κέρκυρα που όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσο μακριά κι αν είμαι θα αποτελεί πάντα ένα ξεχωριστό, γλυκό και κυρίως μοναδικό κομμάτι της ζωής μου! Θα είμαι πάντα εκεί με το μυαλό και την καρδιά μου!