Μια γέφυρα που
εκτιμάται ότι θα στοιχίσει 3 δισεκατομμύρια δολάρια και θα συνδέει τη Ρωσία με
τη χερσόνησο της Κριμαίας...
θα κατασκευάσει η Μόσχα όπως ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρος
Βλαντίμιρ Πούτιν.
«Μας χρειάζεται μια γέφυρα τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και ...
...για τον σιδηρόδρομο», είπε ο Ρώσος πρόεδρος κατά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, σύμφωνα με το πρακτορείο Ιντερφάξ.
Ο διάπλους των Στενών του Κερτς, ενός πορθμού πλάτους 4,5 χιλιομέτρων στο στενότερο σημείο του, που συνδέει τη Μαύρη Θάλασσα με την Αζοφική, είναι ο μοναδικός τρόπος, εκτός από το αεροπλάνο, για να φτάσει κανείς στην Κριμαία χωρίς να περάσει από το έδαφος της Ουκρανίας.
Σήμερα, η σύνδεση γίνεται με φεριμπότ. Τα τρένα εξακολουθούν να περνούν από την Ουκρανία, όπως τόνισε ο υπουργός Μεταφορών Μαξίμ Σοκόλοφ που αποκάλυψε ότι εξετάζεται επίσης το ενδεχόμενο να κατασκευαστεί μια υποθαλάσσια σήραγγα.
Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών το ποσό που θα διατεθεί για το σκοπό αυτό φτάνει τα 3 δισ. δολάρια (2,16 δισ. ευρώ). Δεν διευκρινίστηκε όμως ποιες είναι οι υποδομές που αναμένεται να καλυφθούν από τον προϋπολογισμό αυτόν.
Στις αρχές του μήνα ένας τοπικός αξιωματούχος είχε δηλώσει ότι η σχεδιαζόμενη γέφυρα θα έχει μήκος 7,5 χιλιομέτρων.
Ο πρωθυπουργός της Ρωσίας Ντμίτρι Μεντβέντεφ υπέγραψε ένα διάταγμα αναθέτοντας το έργο στην εταιρεία του δημοσίου BTP. Το ποσό που ανακοινώθηκε τότε ότι θα διατεθεί ήταν 24 δισ. ρούβλια, ή 470 εκατομμύρια ευρώ.
Την ίδια ώρα η κυβέρνηση της Ρωσίας επέκρινε έντονα σήμερα την απόφαση της Βρετανίας να αναστείλει εν μέρει την στρατιωτική συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών σε αντίδραση στις κινήσεις της Μόσχας για την προσάρτηση της Ουκρανικής χερσονήσου της Κριμαίας στη Ρωσική Ομοσπονδία.
«Η μονομερής αναστολή της στρατιωτικής συνεργασίας εκμηδενίζει ό,τι θετικό είχε επιτευχθεί με τόση δυσκολία τα τελευταία χρόνια», δήλωσε ο Ρώσος υφυπουργός Άμυνας Ανατόλι Αντόνοφ, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Interfax.
«Μας χρειάζεται μια γέφυρα τόσο για τα αυτοκίνητα όσο και ...
...για τον σιδηρόδρομο», είπε ο Ρώσος πρόεδρος κατά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, σύμφωνα με το πρακτορείο Ιντερφάξ.
Ο διάπλους των Στενών του Κερτς, ενός πορθμού πλάτους 4,5 χιλιομέτρων στο στενότερο σημείο του, που συνδέει τη Μαύρη Θάλασσα με την Αζοφική, είναι ο μοναδικός τρόπος, εκτός από το αεροπλάνο, για να φτάσει κανείς στην Κριμαία χωρίς να περάσει από το έδαφος της Ουκρανίας.
Σήμερα, η σύνδεση γίνεται με φεριμπότ. Τα τρένα εξακολουθούν να περνούν από την Ουκρανία, όπως τόνισε ο υπουργός Μεταφορών Μαξίμ Σοκόλοφ που αποκάλυψε ότι εξετάζεται επίσης το ενδεχόμενο να κατασκευαστεί μια υποθαλάσσια σήραγγα.
Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών το ποσό που θα διατεθεί για το σκοπό αυτό φτάνει τα 3 δισ. δολάρια (2,16 δισ. ευρώ). Δεν διευκρινίστηκε όμως ποιες είναι οι υποδομές που αναμένεται να καλυφθούν από τον προϋπολογισμό αυτόν.
Στις αρχές του μήνα ένας τοπικός αξιωματούχος είχε δηλώσει ότι η σχεδιαζόμενη γέφυρα θα έχει μήκος 7,5 χιλιομέτρων.
Ο πρωθυπουργός της Ρωσίας Ντμίτρι Μεντβέντεφ υπέγραψε ένα διάταγμα αναθέτοντας το έργο στην εταιρεία του δημοσίου BTP. Το ποσό που ανακοινώθηκε τότε ότι θα διατεθεί ήταν 24 δισ. ρούβλια, ή 470 εκατομμύρια ευρώ.
Την ίδια ώρα η κυβέρνηση της Ρωσίας επέκρινε έντονα σήμερα την απόφαση της Βρετανίας να αναστείλει εν μέρει την στρατιωτική συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών σε αντίδραση στις κινήσεις της Μόσχας για την προσάρτηση της Ουκρανικής χερσονήσου της Κριμαίας στη Ρωσική Ομοσπονδία.
«Η μονομερής αναστολή της στρατιωτικής συνεργασίας εκμηδενίζει ό,τι θετικό είχε επιτευχθεί με τόση δυσκολία τα τελευταία χρόνια», δήλωσε ο Ρώσος υφυπουργός Άμυνας Ανατόλι Αντόνοφ, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Interfax.
Πηγή: Τromaktiko