Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

H EΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΖΕΛΑΣ...

...Γκερέκου
Δεκατρείς μήνες μετά την παραίτησή της από τη θέση της Υφυπουργού Τουρισμού λόγω του σκανδάλου με τα χρέη του συζύγου της, Τόλη Βοσκόπουλου, στην εφορία, η Άντζελα Γκερέκου λύνει τη σιωπή της και ομολογεί σε συνέντευξή της ότι της στοίχισε η παραίτησή της...

''Δεν είμαι γενικά άνθρωπος που του αρέσει να κρύβεται πίσω από το δάχτυλο του, οπότε η απάντηση είναι “ναι μου στοίχισε”. Όμως σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα...
...αφενός να υπάρχει η παραμικρή έννοια εμπλοκής μου στην υπόθεση λόγω της θέσης που κατείχα, και αφετέρου να δοθεί το παραμικρό άλλοθι για επιθέσεις και αρνητική κριτική στον πρωθυπουργό που μου εμπιστεύθηκε τη θέση αυτή.'' εξηγεί στην Real Life.

Η ίδια αποκαλύπτει ότι το ''καταφύγιό'' της ήταν οι άνθρωποι που την αγαπούν... ''Το να ξέρεις ότι υπάρχουν γύρω σου άνθρωποι που σε αγαπούν και σε στηρίζουν σε κάθε σου βήμα είναι νομίζω το “α” και το “ω” για τον καθένα μας. Δεν αποτελώ εξαίρεση σ΄αυτό…'' ομολογεί.

Ας πάμε όμως και στα πιο προσωπικά... Πώς είναι όμως ως μαμά η Άντζελα Γκερέκου; ''Ανήσυχη και μάλλον αγχωμένη… Σε λογικό βαθμό βέβαια, και κυρίως το κρατώ ως σκέψεις για τον εαυτό μου, προσπαθώντας να μην προβάλλω τίποτε απ΄όλ΄αυτά στην κόρη μου'' δηλώνει.
 NOOZ.GR