Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

H ΑΝΤΖΕΛΑ ΓΚΕΡΕΚΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΗΝ ΝΕΤ ΓΙΑ....

...Την παραίτησή της από τη θέση της υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού ένα χρόνο μετά.
Cultura y Turismo grecia Έναν χρόνο μετά την παραίτησή της από τη θέση της υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, εξαιτίας της μεγάλης έκτασης που πήρε το θέμα των φορολογικών εκκρεμοτήτων του Τόλη Βοσκόπουλου, η βουλευτής του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Άντζελα Γκερέκου μιλάει πρώτη φορά δημόσια στην Έλενα Κατρίτση και στην εκπομπή «Προσωπικά», αυτήν την Κυριακή 29 Μαΐου (16.00, ΝΕΤ).

«Η παραίτησή μου ήταν μία συνειδητή απόφαση, γιατί δεν ήθελα σε καμία περίπτωση αυτό το πρόβλημα να δημιουργήσει άλλοθι για οποιονδήποτε ήθελε να κάνει κακό στην κυβέρνηση…» επισημαίνει, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της ΝΕΤ. «Ήταν μια αυθόρμητη αντίδραση για την οποία δεν μετανιώνω. Έτσι έπρεπε να γίνει σύμφωνα με τις αρχές και τις αξίες μου…».

«Δεν με αφορούσε άμεσα το θέμα, αλλά είμαστε δημόσια πρόσωπα, και εκτιθέμεθα σε οποιαδήποτε κριτική. Αυτό είναι το παιχνίδι, κι εκείνη τη στιγμή έκανα αυτό που πίστευα πως ήταν καλύτερο…».

«Ήταν ένα θέμα γνωστό. Ακούστηκαν πολλές αναλήθειες, πολλές υπερβολές. Δεν αισθάνομαι ότι πρέπει να απολογηθώ, ούτε ότι πρέπει να αντιμετωπίσω όλα αυτά τα ψέματα που ακούστηκαν…» προσθέτει. «Ειπώθηκαν πολλά και ο κόσμος δεν μπορούσε να καταλάβει αν όντως ήταν έτσι ή μήπως όχι, κι αν όλο αυτό δημιουργήθηκε για άλλους λόγους…». «Η ιστορία είχε ήδη πάρει το δικό της δικαστικό δρόμο πριν δημιουργηθεί το θέμα και συνεχίζει. Αυτή η δύσκολη και οδυνηρή ιστορία για τον Τόλη και για όλους μας βρίσκεται πιο κοντά στο τέλος. Και πρέπει να πω πως ήταν πολυεπίπεδη και πολύπλευρη, διότι αφορά και μια οικογένεια. Ευτυχώς, στάθηκα στα πόδια μου πολύ γρήγορα, γιατί έπρεπε να στηρίξω την οικογένειά μου. Είμαι παρούσα πολιτικά και αυτό σημαίνει ότι τα εμπόδια μας κάνουν πιο δυνατούς….».

Στην ερώτηση της Έλενας Κατρίτση γιατί δεν βγήκε εκείνη ή ο Τόλης Βοσκόπουλος να μιλήσουν και να ξεκαθαρίσουν την κατάσταση από την πλευρά τους, απαντά: «Στηρίζω τον άνθρωπό μου, στηρίζω την οικογένειά μου. Η δική μου εμπλοκή ήταν η ανάληψη μιας ευθύνης, όπως εγώ την ένιωθα, και αυτό τελείωσε εκεί. Συνεχίζω να εργάζομαι για τον τόπο μου και ο κόσμος κρίνει, γιατί αυτός είναι ο τελικός αποδέκτης. Πολλές φορές χρειάζεται λίγος χρόνος, άλλοτε περισσότερος για να καταλάβει γιατί κάποιες φορές η αλήθεια είναι κρυμμένη...».
 ΠΗΓΗ: Yupi. Aναδημοσίευση από το zougla.gr

Enhanced by Zemanta