Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Ο Γ ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΔΙΚΟ ΑΞΟΝΑ....

   …Λευκίμμη-Σιδάρι...και για το αεποδρόμιο στη Λευκίμμη!
Το ΕΣΠΑ 2007-2013 ( Το χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή  Ένωση πρόγραμμα έργων Υποδομής και Οικονομικής Ανάπτυξης για την Ελλάδα ) βρίσκεται στον τέταρτο χρόνο υλοποίησής  του, χωρίς φυσικά να έχει πετύχει τους στόχους του, αφού πολλά έργα τα οποία είναι ενταγμένα δεν έχουν προχωρήσει. Σύμφωνα με τα στοιχεία που μας παρουσιάσατε αρκετά έργα δεν… είναι ώριμα και δεν …έχουν ενταχθεί ,με αποτέλεσμα να είναι μειωμένος ο ρυθμός απορρόφησης των κονδυλίων και να ...

...στερείται η περιφέρειά μας σημαντικούς πόρους και πλούτο.
     Σύγχρονα Λιμάνια, Αεροδρόμια και Δρόμοι είναι τα τρία πρώτα βασικά έργα υποδομής που πρέπει να υπάρχουν σε όλα τα Νησιά μας, για να μπορεί να αναπτυχθεί ο Τουρισμός ανταγωνιστικά και να διακινηθούν  το Εμπόριο και τα αγροτικά προϊόντα των νησιών μας.
  Επειδή βρισκόμαστε στην Ευρώπη η σύγκριση γίνεται κυρίως  με ανταγωνιστικούς προορισμούς Νησιών της Ευρώπης, όπως με τη Μαγιόρκα, την Ίμπιθα, τα Κανάρια Νησιά, τη Μαδέρα, τη Κορσική, τη Σαρδηνία, τις Αζόρες Νήσους κ.λ.π., Νησιά που είναι  «έτη φωτός» μπροστά από τα Επτάνησα, γιατί εκεί έχουν δυνατή οικονομική και διοικητική αποκέντρωση που απλά εκεί την ονομάζουν  αυτονομία.
     Ενδεικτικά το αεροδρόμιο της Μαγιόρκας έχει 68 φυσούνες, η δε Μαγιόρκα δέχεται κάθε χρόνο 15 εκατομμύρια ξένους τουρίστες, (δηλ. περισσότερους από σους όλη η Ελλάδα μαζί) και 6 εκ. Ισπανούς τουρίστες, έχει δε ένα τούνελ μήκους 3,5 χλμ από το 1922, που διέρχεται από ένα βουνό, όπως θα λέγαμε για τη Κέρκυρα από το Σκριπερό στους Χωροεπίσκοπους!
     Η θέση της μεγάλης Παράταξής μας της ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ είναι απλή και καθαρή:
   Οδικός Άξονας Βορρά-Νότου σε Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Λευκάδα και Κέρκυρα.
   Ένα  μοντέρνο επιβατικό και ένα μοντέρνο εμπορικό λιμάνι σε Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά, Ιθάκη, Λευκάδα και Κέρκυρα.
   Σύγχρονα Αεροδρόμια  σε όλα τα Νησιά μας.
  Ο Αθηνοκεντρικός  Φαταούλας μας χρωστάει και δεν του χρωστάμε.
 Μετά την επερώτηση που έκανα για τα έργα οδοποοίας της Λευκάδας, στη συνεδρίαση της Λευκάδας, αναδεικνύουμε και πάλι τα ζωτικά έργα της Κέρκυρας.
Το Αεροδρόμιο της Κέρκυρας είναι ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟ, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή (τη τουριστική περίοδο Απρίλη-Οκτώβρη) οι ξένοι τουρίστες μένουν σε ουρές έξω από το Αεροδρόμιο, στη βροχή, στο κρύο και στον ήλιο, και ένα τσαντήρι που έχει στηθεί, εντείνει τη δυσφήμηση του Νησιού. 
  Και βέβαια υπάρχει η παγκόσμια πρωτοτυπία κάθε φορά που απογειώνεται ένα αεροπλάνο να χρειάζονται ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ και ο ΠΥΡΓΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ να ανάβει τον κόκκινο σηματοδότη και να διακόπτει τη κυκλοφορία ΒΟΡΡΑ-ΠΟΛΗΣ-ΝΟΤΟΥ (γιατί δεν υπάρχει ούτε παράκαμψη του Αεροδρομίου)!
   Ενδεικτικά θυμίζω ότι όταν γυρνούσαμε με το αεροπλανάκι από τη συνεδρίαση της Κεφαλλονιάς τον Οκτώβρη 2011 ζήσαμε τη ξεφτίλα της διακοπής ηλεκτρικού ρεύματος λόγω της μπόρας,  τη μη λειτουργία της γεννήτριας του Αεροδρομίου, το κλείσιμο του αεροδρομίου για 2 ώρες και τους ξένους τουρίστες που είχαν μείνει στη βροχή.