Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

ΚΕΡΚΥΡΑ:ΕΚΡΗΞΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ Α ΜΕΖΑΛΑ ΜΕΣΩ FACEBOOK....


Ορκίζομαι μοναχοπαίδι μου πως θα πληρώσουν οι δολοφόνοι.

Ο τραγικός πατέρας του επαγγελματία οπλίτη και λοχία πεζικού που έχασε τη ζωή του στο Βόλο ξέσπασε μέσω της προσωπικής του σελίδας στο facebook, αναφερόμενος μάλιστα και στην πρόσφατη απώλεια της συζύγου του και μητέρας του νεκρού, Αύρας.

Εκρηξη του πατέρα του Αναστ. Μεζάλα μέσω facebook
 
Το σύντομο μήνυμα που δημοσίευσε στον «τοίχο» του ο Δημήτρης Μεζάλας κλείνει μάλιστα με αναφορά στο ότι ο πατέρας ήταν μαζί με τον νεκρό γιο του, μέσω της σύνδεσης με την δική του σελίδα στο facebook, που μέχρι εκείνη την ώρα δεν είχε ενημερωθεί (με τελευταία δημοσίευση στις 28 Σεπτεμβρίου).
Η συγκλονιστική δημοσίευση του πατέρα του άτυχου ΕΠΟΠ λοχία:

Ορκίζομαι μοναχοπαίδι μου πως θα πληρώσουν οι δολοφόνοι.
Θα πληρώσουν για τις περικοπές στην υγεία που στέρησαν την ζωή στην Αύρα μας, και για τις περικοπές στις ένοπλες δυνάμεις που σου στέρησαν το δικαίωμα να χαρείς το παιδάκι σου και την Γυναίκα σου που λάτρευες.
Ήθελες να είμαι υπερήφανος για σένα και είμαι παλικάρι μου.....
Θα ανταμώσουμε ξανά όταν θα έχουν πληρώσει οι δολοφόνοι για τον χαμό σας.

Πηγη ethnos.gr