Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΕΘΑΝΕ Ο "Μr. ΚΡΕΜΟΣΑΠΟΥΝΟ" !

Ποιος ήταν ο εφευρέτης του κρεμοσάπουνου, Robert R. Taylor (Vid)
Ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε το κρεμοσάπουνο (υγρό σαπούνι) και έκανε την πατέντα του παγκόσμια, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 77 ετών.
Η οικογένεια του Robert R. Taylor ανακοίνωσε ότι ο επιχειρηματίας πέθανε από καρκίνο στην Καλιφόρνια.
Στη διάρκεια της ζωής του δημιούργησε και πούλησε δεκάδες επιχειρήσεις, ανάμεσά τους εργοστάσια και φίρμες για οδοντόκρεμες, σαμπουάν και διάσημα αρώματα.


Ο ίδιος είναι και ο δημιουργός του αρώματος "Obsession" της Calvin Klein.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Robert Taylor, Inventor of Hand-Pumped Softsoap... από CDemo83


Η ιδέα του SoftSoap
Ο Taylor είχε στο παρελθόν δηλώσει ότι η ιδέα του κρεμοσάπουνου SoftSoap του ήρθε σαν "επιφοίτηση", όταν μια μέρα οδηγούσε γυρνώντας στο σπίτι του και σκέφτηκε πόσο "βρώμικη" και υγρή γίνεται μια μπάρα σαπουνιού όταν αφεθεί για μερικές ημέρες δίπλα από τον νιπτήρα.
Όντας διευθυντής marketing, ήξερε πώς να εξελίξει την ιδέα του. Πειραματίστηκε σκληρά μέχρι να καταφέρει να κάνει το σαπούνι υγρό και να το βάλει σε βαζάκι. Το προϊόν άρχισε να κυκλοφορεί στην αγορά το 1980.
"Αυτό που το ανθρώπινο μυαλό μπορεί να συλλάβει μπορεί και να το πετύχει"
Στην αρχή ο Robert R. Taylor σχεδίαζε να κάνει τις πωλήσεις αποκλειστικά μέσω της εταιρείας του "Village Bath Products" αλλά στη συνέχεια διαπίστωσε ότι η ζήτηση αυξανόταν με απίστευτη ταχύτητα. Μεγαθήρια όπως η Johnson & Johnson, με την οποία και συνεργαζόταν για ένα φεγγάρι, θα μπορούσαν κάλλιστα να αντιγράψουν την πατέντα του και να τον πετάξουν εκτός παιχνιδιού και αγοράς.
Έτσι, αξιοποίησε την ευκαιρία, "κλειδώνοντας" τον ανταγωνισμό. Τι έκανε; Επένδυσε 12 εκατ. αμερικάνικα δολάρια σε μπουκαλάκια.
Κοινώς, αγόρασε 100 εκατομμύρια μικρά μπουκαλάκια με αντλία χειρώς από τις δύο και μοναδικές κατασκευάστριες εταιρείες που τα παρήγαγαν στις ΗΠΑ. Οι δύο αυτές επιχειρήσεις δεσμεύτηκαν σε μια πολύ κερδοφόρα συνεργασία για αυτές αλλά και για τον "Mr. κρεμοσάπουνο" και έτσι δεν πούλησαν ούτε ένα μπουκαλάκι σε πιθανό ανταγωνιστή του Taylor.
Μέσα σε έξι μήνες, κατάφερε να πουλήσει μπουκαλάκια SoftSoap αξίας 25 εκατ. δολαρίων. Φέτος, το περιοδικό Inc Magazine, αποτίοντας φόρο τιμής στον εφευρέτη του κρεμοσάπουνου, ανακήρυξε την πατέντα του Taylor σαν μια από τις τρεις πλέον κερδοφόρες ευρεσιτεχνίες που έχει γίνει ποτέ.
"Είχε πάντα ένα γνωμικό που έλεγε  ότι αυτό που το ανθρώπινο μυαλό μπορεί να συλλάβει μπορεί και να το πετύχει και έζησε με αυτόν τον τρόπο τη ζωή του" δήλωσε η κόρη του στο Associated Press.


Πηγή: The Australian