Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

ΚΕΡΚΥΡΑ:Η ΑΝΤΖΕΛΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΔΕΝΔΙΑ .....

                                      …για τα φράγματα!
                    ΑΝΤΖΕΛΑ ΓΚΕΡΕΚΟΥ 
Χρήσιμο  είναι κ. Δένδια  να απευθύνετε  κάποιες συστάσεις, προς τον Πρόεδρο της ΝΔ και  τα «πρωτοκλασάτα» στελέχη σας και να εγκαταλείψετε επιτέλους τη λογική της «συμφωνούσας διαφωνίας»...

«Όσο και αν «εξαναγκάζονται» η ΝΔ και ο κ. Δένδιας να στηρίζουν την κυβέρνηση συνεργασίας του κ. Παπαδήμου,  καλό θα είναι να θυμούνται ότι συμμετέχουν σε αυτήν.  Χρήσιμο θα είναι επίσης ο κ. Δένδιας  να απευθύνει  κάποιες συστάσεις, εκτός από τον κ. Χρυσοχοϊδη και τον κ. Βενιζέλο και  προς τον Πρόεδρο της ΝΔ και  τα «πρωτοκλασάτα» στελέχη της να εγκαταλείψουν τη λογική της «συμφωνούσας διαφωνίας»  και να υιοθετήσουν  μια  πιο παραγωγική συμμετοχή σε αυτή την κυβέρνηση συνεργασίας.  Ας απαιτήσει για παράδειγμα από τον Πρόεδρο του ή τους Υπουργούς της ΝΔ  να ζητήσουν αυτοί  μια συνάντηση εργασίας με τον κ. Χρυσοχοϊδη για το έργο Ύδρευσης της Κέρκυρας και των Παξών, αφού κατά τις δηλώσεις του κ. Δένδια «ο κ. Χρυσοχοϊδης δεν απαντά στα τηλέφωνα». Μπορεί βέβαια να κάνει και κάτι πιο απλό. Να ενημερωθεί από τα αυτοδιοικητικά στελέχη της ΝΔ τα οποία κατά καιρούς επισκέπτονται Υπουργούς, συνεργάτες Υπουργών και ανώτατα υπηρεσιακά στελέχη των Υπουργείων με σκοπό την ενημέρωση τους για το έργο των φραγμάτων. Ενημέρωση που «δεν βγάζει είδηση» γι αυτό και δεν δίνεται στη δημοσιότητα.  Έτσι θα μάθει  πιθανότατα και την αλήθεια για το έργο των φραγμάτων.
Επί της ουσίας τώρα. Όλοι μας, και ο κ. Δένδιας, οφείλουμε να απαντήσουμε στα εξής ερωτήματα προκειμένου να «επιστρέψουμε στη σοβαρότητα».
Τι  ή ποιον εξυπηρετεί η ενιαία δημοπράτηση του έργου, δηλαδή η μια και μόνο εργολαβία για υποέργα τόσο διαφορετικά μεταξύ τους  ως προς την έγκαιρη ολοκλήρωση τους;
Για ποιο λόγο μια πιθανή συμπληρωματική απαλλοτρίωση ή  ένα αρχαιολογικό εύρημα   στα φράγματα θα πρέπει να καθυστερήσει την κατασκευή των αγωγών της Νότιας Κέρκυρας ; Δεν διδαχτήκαμε τίποτα από τη κατασκευή π.χ.  της μαρίνας στη Σπηλιά; Τη Λαϊκή; Το υπόγειο παρκινγκ στο Σαρόκο; Τον προσήνεμο μόλο για τα κρουαζιερόπλοια; Τα παιχνίδια των εργολάβων με τις συμπληρωματικές συμβάσεις μας λένε κάτι;
Έχει χρηματοδοτηθεί ποτέ εκ των πρότερων η ανασκαφή αρχαιολογικών ευρημάτων σε συγχρηματοδοτούμενο έργο; Από ποια διαδικασία προβλέπεται;
Αν δεν θέλει η Κυβέρνηση να κατασκευαστούν τα φράγματα γιατί ο πρώην Υπουργός Υποδομών κ. Ραγκούσης προχώρησε πριν ένα μόλις μήνα σε νέα πληρωμή για απαλλοτριώσεις προς τους δικαιούχους;
Τα έργα των αφαλατώσεων, των αποσκληρύνσεων και των αγωγών που θα δημοπρατηθούν  έχουν ή όχι περιορισμένη λειτουργικότητα χωρίς το έργο των φραγμάτων;

Αναμένουμε απαντήσεις.»