Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ.....


http://www.citizensjustice.com/images/WomanDriver.jpgΟ τροχονόμος σταματάει μια πενηντάρα κυρία που κατέβαινε τη λεωφόρο πατημένη στο τέρμα
.- Πήρατε είδηση ότι περάσατε το όριο ταχύτητας;
- Αχ... αλήθεια;
- Αλήθεια. Το δίπλωμα σας παρακαλώ.
- Αχ ξέρετε μου έκλεψαν την τσάντα, μαζί και το δίπλωμα.. 

...πριν λίγες μέρες.
- Να μου δείξετε τουλάχιστο την ασφάλεια.
- Μα μαζί με το δίπλωμα μου ήταν και η ασφάλεια.
- Μπορώ να δω την άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου;
- Όχι αγαπητέ μου, το αυτοκίνητο είναι κλεμμένο!
- Κλεμμένο;! Από ποιόν; Από πότε;
- Μα πριν από λίγο.. ο ιδιοκτήτης του είναι ήδη νεκρός, τον έχω στο πορτ-μπαγκάζ- !!.
.Ο τροχονόμος δεν πιστεύει στα αυτιά του και καλεί περιπολικά.Μαζί και ο διοικητής του κοντινού τμήματος.
Η κυρία τους περιμένει ψύχραιμα.
- Κυρία έχουμε πολύ σοβαρές καταγγελίες για σας από τον συνάδελφο.
- Δεν καταλαβαίνω.
Ανοίγετε παρακαλώ το πορτμπαγκάζ;
Το πορτμπαγκάζ ανοίγεται και είναι κενό...
- Είναι δικό σας το αυτοκίνητο;
- Βεβαίως, να και η άδεια κυκλοφορίας, να και η ασφάλεια.Δίνει τα χαρτιά στον διοικητή.
- Έχετε δίπλωμα;
- Φυσικά, νάτο.Το βγάζει από την τσάντα της και ρωτάει:
- Μα γιατί όλα αυτά;
- Γιατί ο συνάδελφος μας ανέφερε ότι οδηγείτε χωρίς δίπλωμα ένα κλεμμένο αυτοκίνητο με ένα πτώμα στο πορτμπαγκάζ..!
- Σοβαρά; Απίστευτο! Αν είναι δυνατόν!! Να δείτε που στο τέλος θα σας πεί και ότι έτρεχα κιόλας..!
Funtastikos από το tragiko