Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

"ΤΥΦΩΝΑΣ" Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ....

Θανάσης Γιαννακόπουλος: «Γαμ… έξι φορές την Ευρώπη»

Ένταση επικράτησε κατά τη διάρκεια της σύσκεψης για τα μέτρα Ασφαλείας του τελικού Κυπέλλου μπάσκετ ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό. Ο Θανάσης Γιαννακόπουλος είχε πολλά… κέφια και το έδειξε με πολλές εκφράσεις του.

Αφορμή αποτέλεσε η ευχή του ...

...προέδρου της ΕΟΚ, Γιώργου Βασιλακόπουλου, ο οποίος παρακάλεσε τις ομάδες: «Να αποφύγουν πράξεις ή δηλώσεις που θα φορτίσουν την ατμόσφαιρα και θα δώσουν δικαιώματα στην αλητεία των γηπέδων. Στο μπάσκετ μείναμε λίγοι και πρέπει να το προστατέψουμε».

Ομως, με δεδομένη την απουσία των ιδιοκτητών της ΚΑΕ Ολυμπιακός, ο Θανάσης Γιαννακόπουλος δεν άντεξε και μετέτρεψε την ευχή… σε κατάρα. «Εχω έρθει με αγαθές προθέσεις, αλλά με βάζει σε σκέψεις η απουσία των ιδιοκτητών της ΚΑΕ Ολυμπιακός. Εγώ τίμησα την ΕΟΚ και ήρθα ως ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού. Μετά θα έρθουν από τον Ολυμπιακό και θα μιλούν για διαιτησία, για 18-2 και για άλλες μαλ...ς.

Πέρυσι είχαμε πει να μη δοθούν εισιτήρια σε χούλιγκαν κι εκείνοι δεν το τήρησαν. Αν θέλουν πόλεμο, θα τον έχουν. Το ίδιο πράγμα έκαναν πριν λίγα χρόνια και στο βόλεϊ, όπου με κυνηγούσαν στο γήπεδο οι χούλιγκαν. Δεν θα το δεχτώ ξανά. Είμαι διατεθειμένος να μην γίνει ο αγώνας, να μην κατεβάσω την ομάδα. Εχουμε βάλει 200 εκατ. ευρώ στο μπάσκετ και δεν θα επιτρέψω να με θεωρούν τον μαλ... της παρέας.

Εγώ είμαι Σπαρτιάτης, έχω μάθει να φοράω παντελόνια και να τα τιμάω. Άλλοι θα έπρεπε να φορούν φουστάνια, γιατί δίνουν το λόγο τους και μετά κάνουν άλλα.

Φέρτε και ξένους διαιτητές, φέρτε και τον Γκόντα να σφυρίξει. Μια δεν θέλετε τον έναν, μια δεν θέλετε τον άλλον», είπε ο μεγαλομέτοχος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, δικαιολογώντας το χαρακτηρισμό «τυφώνας».

Ο γενικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Χρήστος Σταυρόπουλος, δεν απάντησε στους ίδιους τόνους: «Αρχικά να σημειώσω ότι ο Ολυμπιακός σήμερα εκπροσωπείται κανονικά από τη διοίκησή του. Οσο για τα εισιτήρια του περσινού τελικού, δώσαμε λίστες, τις οποίες έλεγξε η αστυνομία».

Τελικά, οι τόνοι έπεσαν και η σύσκεψη ολοκληρώθηκε, με την Αστυνομία να προτείνει 900 εισιτήρια για κάθε ομάδα (όπως πέρυσι). Για την επόμενη Τρίτη (28/02) έχει προγραμματιστεί νέα σύσκεψη στα γραφεία της νοτιο-ανατολικής αστυνομικής διεύθυνσης Αττικής. Για να δούμε εάν οι τόνοι μείνουν το ίδιο ψηλά…

Ωστόσο, ο χαμός, όμως, δεν τελείωσε εκεί, με το σκηνικό να μεταφέρεται στην κλήρωση των διαιτητών για την 20η αγωνιστική της Α1. Αρχικά, με τον εκνευρισμό του να είναι έντονος, ο Θανάσης Γιαννακόπουλος είπε στον πρόεδρο της ΚΕΔ, Στέλιο Συμεωνίδη: «Hρθα να εκφράσω τα παράπονά μου και τις σκέψεις μου. Δεν είναι δυνατόν προπονητής να μιλάει για διαιτητές (Ιβκοβιτς για Τανατζή). Οποιος παραπατάει, να τον βάζετε στη θέση του. Το αγαπητιλίκι τελείωσε, όποιος παίζει με τον Παναθηναϊκό είναι γελασμένος. Εχω γαμ... την Ευρώπη 6 φορές και δεν μπορούν να μου λένε εμένα για Γκόντες και Τανατζήδες! Στα αρχ... μου»!

Ο αντιπρόεδρος της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Γιώργος Σκινδήλιας, απάντησε: «Ο Παναθηναϊκός δεν δικαιούται να ομιλεί»!

Και… ο τυφώνας συνέχισε: «Ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις εμένα να μη μιλάω. Θα πείτε εσείς για τον Παναθηναϊκό; Δε θέλουμε άλλα νταηλίκια. Εδωσες το χέρι σου πέρυσι για τα εισιτήρια και δεν το τηρήσατε. Στα αρχ... και όπως τα λέω να τα γράψουν, δε με νοιάζει. Έχω γαμ... την Ευρώπη 6 φορές! Εσείς είστε οι λιμανίσιοι, εγώ είμαι από τη Σπάρτη κι είμαι υπόλογος και για τα λόγια και για τις πράξεις μου! Στα αρχ... μου σας γράφω. Αντε, υπάλληλε, θα μου μιλήσεις εμένα; Καραγκιόζηδες»!
exedra.gr