Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ο ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΑΣ ΠΟΥ....

 ...ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ!
Για επένδυση 220 εκατομμυρίων ευρώ από την πλευρά του διαδόχου του θρόνου στην Σαουδική Αραβία, Σουλτάν Μπιν Φαρφάν Αλ Σαούντ, έκανε λόγο ο εκπρόσωπός του, Βλάσης Τσάκας.
Ερχεται στην Αθήνα ο Σαουδάραβας
·         Ενημερώθηκε το Δ.Σ. για την πρόταση
·         Το προφίλ του Βλάση Τσάκα
·         Ενδιαφέρον από Σαουδική Αραβία
·         Κυρίτσης: «Δεν το περίμενα»
Εξερχόμενος από τα γραφεία της ΠΑΕ ξεκαθάρισε πως ...
...είναι φίλος με τον Σαουδάραβα πρίγκιπα και πως θα ζητήσει ο ίδιος συνάντηση με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη, ενώ ο υποψήφιος επενδυτής θα βρίσκεται στην Ελλάδα στις αρχές Οκτωβρίου.
«Μόλις κατατέθηκε όχι από εμένα, εγώ είμαι εκπρόσωπός του, από τον Σαουδάραβα πρίγκιπα, Σουλτάν Μπιν Φαρφάν Αλ Σαούντ πρόταση για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Είναι ένας νέος πρίγκιπας 26 ετών και έχω την τιμή να είναι φίλος μου. Μετά από καιρό τα καταφέραμε και πιστεύω ότι θα πάμε καλά. Η πρόταση είναι ξεκάθαρη και από εδώ και πέρα θα περιμένουμε. Μιλάμε για ένα πλάνο 220 εκατομμυρίων ευρώ. Μέχρι τέλος του μήνα, αρχές Οκτωβρίου ο πρίγκιπας θα είναι στην Ελλάδα. Ο πρίγκιπας είναι διάδοχος του θρόνου στη Σαουδική Αραβία, ασχολείται με κατασκευές, είναι ένας νέος άνθρωπος με μοντέρνες αντιλήψεις για τη χώρα του. Ενδιαφέρεται για επενδύσεις στην Ελλάδα», τόνισε ο κ. Τσάκας, ο οποίος ρωτήθηκε για τον ΠΑΟΚ, λέγοντας: «Στον ΠΑΟΚ ήταν μια μπίζνα, εδώ είναι μια αγάπη. Είμαι Παναθηναϊκός μέχρι κόκκαλο».
Ο κ. Τσάκας επιβεβαίωσε ότι στην πρόταση προτείνεται αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 20 εκ. ευρώ, επένδυση 50 εκ. ευρώ το καλοκαίρι και επένδυση 150 εκ. ευρώ για την ανέγερση νέου γηπέδου. Οταν ρωτήθηκε αν το γήπεδο θα κατασκευαστεί στον Βοτανικό, ανέφερε:  «Ο,τι επιλεγεί, εμείς θα κάνουμε το καλύτερο για τον Παναθηναϊκό. Ολα είναι στη διάθεση του Δ.Σ. Ο,τι θέλουν θα το προσκομίσουμε».
onsports.gr