Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Γ ΚΑΛΟΥΔΗΣ: ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ Η ΜΗΝΥΣΗ!

ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΤΗ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ, ΨΕΥΔΟΡΚΙΑ, ΑΠΑΤΗ, ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ

                                                                                                   23-12-2011

 Κατατέθηκε σήμερα μεσημέρι στην Εισαγγελία Κέρκυρας από το Γιώργο Καλούδη μήνυση κατά του Οικονομικού Έφορου, και όλων των αρμόδιων υπαλλήλων του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και κατά του αρμόδιου Υπουργού Οικονομικών για την αντισυνταγματική και παράνομη άρνησή τους να δεχθούν τη κατάθεση χρημάτων, στο Ταμείο...

... Παρακαταθηκών και Δανείων για τα τέλη κυκλοφορίας.

Γιώργος Καλούδης
Δικηγόρος Α.Π. & Σ.τ.Ε.
  
ΕΓΚΛΗΣΗ – ΜΗΝΥΣΗ
ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ Κ.Λ.Π. ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ
ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ

  Γιώργου Καλούδη του Νικολάου, Δικηγόρου, κάτοικου Κέρκυρας (οδός Αρ. Σίδερη αρ. 3)
KATA

    1. Της Υπαλλήλου που ήταν υπηρεσία τη Δευτέρα 19-1211 και Τετάρτη 21-12-2011 στο Τ.Π.Κ.Δ. Κέρκυρας,  Ελισσάβετ
    2. Του εκτελούντος καθήκοντα Προϊσταμένου της Α΄Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας και του Τ.Π.Δ. Κέρκυρας Παναγιώτη Γάτσου
   3. Της  Διευθύντριας της Α’ Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας με την ιδιότητά της αυτής ως  Προϊσταμένης του ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ,  κ.  Παπαντελοπούλου
   4. Του Προέδρου ή Προϊσταμένου του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα.
    5. Του καθ’ ύλην αρμόδιου Υπουργού Οικονομικών ή Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών ή Υφυπουργό Οικονομικών, και
   6. Παντός άλλου Υπευθύνου, άμεσου ή έμμεσου συνεργού και ηθικού αυτουργού

ΠΡΟΣ
Την Κυρία ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜ/ΚΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

        Κυρία Εισαγγελέα,
Α. ΙΣΤΟΡΙΚΟ
        Τη Δευτέρα 19-12-2011 και ώρα 11.00 το πρωί προσήλθα μαζί με περίπου 1.000 πολίτες της Κέρκυρας στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων Κέρκυρας για να καταβάλουμε 1 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας 2012, που το κράτος τα ζητάει αντισυνταγματικά και μάλιστα προκαταβολικά.
      Τη μήνυση την υποβάλλω μόνον εγώ διότι για κάθε μηνυτή απαιτείται  παράβολο υπέρ του Κράτους Δημοσίου 100 ευρώ και δεν έχουμε χρήματα να την υποβάλλουμε όλοι από κοινού.  Με τα παράβολα αυτά το κράτος αποτρέπει τους πολίτες από την άσκηση των δικαιωμάτων μας για να βρούμε το δίκιο μας στη Τρίτη Συντεταγμένη Κρατική Εξουσία, τη δικαστική Εξουσία.
     Την αντισυνταγματική αυτή διάταξη τη προσβάλλουμε διότι παραβιάζει το ανθρώπινο δικαίωμά μας το προστατευόμενο από το άρθρο 6 στη Σύμβαση της Ρώμης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, και για το λόγο αυτό θα προσφύγουμε και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και θα ζητήσουμε καταλογισμό και ατομικά, στα υπεύθυνα πρόσωπα, π.χ. ατομικά στον Υπουργό Δικαιοσύνης ή ατομικά στον Υπουργό Οικονομικών και να σταματήσει πλέον αυτή η ατιμωρησία της πολιτικής κάστας του δικομματισμού που χρεωκόπησε τη χώρα μας και ήδη διέλυσε τη Κοινωνία μας.
       Προσήλθαν περί τους χίλιους Κερκυραίους στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, στο β΄ όροφο της πρώην Νομαρχίας, που στεγάζεται απέναντι από το Δημόσιο Ταμείο και ευγενικά απευθύνθηκα προς τη κυρία που καθόταν εν υπηρεσία και της ζήτησα μπλοκ για να κάνουμε σύσταση παρακαταθήκης.
        Η α’ μηνυόμενη ρώτησε τον λόγο, ως μη ώφειλε.  Δεν είχα τίποτα να κρύψω και της εξήγησα. Άλλωστε η ίδια ήταν και πέρυσι όταν με συμπολίτες κάναμε ακριβώς το ίδιο, κατάθεση  ποσού 1 ευρώ υπέρ της Α΄ Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας, για τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων 2012.
       Η μηνυόμενη μας είπε ότι δεν επιτρέπεται. Της τόνισα ότι    το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων συστάθηκε και υφίσταται ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο και δεν της πέφτει λόγος, δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα. Ανταπάντησε ότι υπάρχει εγκύκλιος του Υπουργείου Οικονομικών που της απαγορεύει να δεχθεί τη παρακαταθήκη, της ζήτησα την εγκύκλιο,  και τότε αυτή κάνοντας κωλοτούμπα είπε ότι «έχει προφορική εντολή του Προϊσταμένου της». Τότε αυτή αμέσως κλείδωσε το γραφείο της, κατά της 11.10 και εξαφανίστηκε τουλάχιστον μέχρι τις 13.00 που φύγαμε από το χώρο.  
     Λόγω του αδιαχώρητου που δημιουργήθηκε και της καθυστέρησης αλλά και της δυσκολίας να συγκεντρωθούν ταχύτατα τα στοιχεία για τη σύνταξη της εξώδικης προσφοράς οι περισσότεροι πολίτες απεχώρησαν.
     Έτσι μας ανάγκασαν και τους στείλαμε τη παρακάτω εξώδικη προσφορά:

«ΕΞΩΔΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ – ΠΡΟΣΦΟΡΑ
ΕΝΟΣ (1) ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ /ΜΙΑ ΜΑΣ
ΜΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ

ΠΡΟΣ
   1. Τον/την Προϊσταμένη του ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
   2. Τη Διευθύντρια Α’ Δ.Ο.Υ. Κέρκυρας

ΠΡΟΣ
ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΗ
      Εμείς που υπογράφουμε ονομαστικά στο τέλος της παρούσας, αναγράφοντας τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μας σας καταθέτουμε ο καθένας μας για τα τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου μας για το έτος 2012, ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ (1) ΕΥΡΩ, για τους εξής νόμιμους, βάσιμους, αληθινούς και Κερκυραϊκούς Λόγους:
     1) Διότι, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλος ανταποδοτικό και έπρεπε άμεσα να επανεπενδύεται στον τόπο είσπραξης, στη προκειμένη περίπτωση στη Κέρκυρα, για συντήρηση του οδικού δικτύου και κατασκευή νέων δρόμων, από τα 70 εκ. ευρώ που εισέπραξε πέρυσι το κράτος, που εσείς εκπροσωπείτε, από τα τέλη κυκλοφορίας μόνον 2 εκ. ευρώ επέστρεψε για δρόμους στην Κέρκυρα, με αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι άθλιοι, επικίνδυνοι, γεμάτοι λακκούβες παντού, από το San  Rocco μέχρι τον Κάβο και το Σιδάρι, βασανιστήριο για τους πληρωτές του τέλους ιδιοκτήτες των Ι.Χ., και δυσφήμιση για τον τουρισμό του νησιού και εμείς είμαστε που πρέπει να εισπράξουμε  αποζημίωση από το κράτος (εσάς) και την αυτοδιοίκηση και όχι να σας πληρώνουμε και από πάνω.
       2) Διότι, δεν υπάρχει λογοδοσία από τους υπουργούς και τους βουλευτές που πήγαν τα χρήματά μας, και γιατί μέρος τους δεν επανεπενδύθηκε στη συντήρηση του οδικού  δικτύου της Κέρκυρας, των Οθωνών, της Ερείκουσας, του Μαθρακίου και των Παξών.
     3) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα ζητούνται προκαταβολικά τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτου.
     4) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα προβλέπεται διπλασιασμός των τελών σε όποιον τα καταβάλει μετά την 1η του έτους.
     5) Διότι, το κράτος δεν εφάρμοσε τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα,
     6) Διότι, ενώ οι μισθοί, οι συντάξεις και τα εισοδήματά μας μειώθηκαν, κατά 40 %-50% και κάποιους από εμάς μας κάνατε άνεργους, αυξήσατε τα τέλη κυκλοφορίας κατά ληστρικό τρόπο και χωρίς αιτιολογία.
      7) Διότι, δεν έχω χρήματα να τα πληρώσω, αφού μείωσα και τις μετακινήσεις μου με αυτοκίνητο το δε Δημόσιο – Κράτος (Εσείς) εισπράττει ως φόρο το 60 % του ποσού (1,78 €) που πληρώνω για κάθε ένα λίτρο βενζίνης, χωρίς να μας λέτε που πάνε οι φόροι μας και αφήνατε τους δρόμους μας άθλιους και ένα βασανιστήριο για κάθε οδηγό, και προκαλείτε ζημίες.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Και με τη ρητή επιφύλαξη κάθε δικαιώματός μας

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΕΝΤΟΝΑ
       Για τις παραπάνω παράνομες και άδικες πράξεις σας για τη   ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ να κλείσετε – κλειδώσετε το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, τη Δευτέρα 19 Δεκέμβρη 2011 και από ώρα 11.00 – 14.00, εξαφανιζόμενη από αυτό για να μη παραλάβετε το ένα (1) ευρώ και να μην εκδώσετε τα αντίστοιχα γραμμάτια διαπράττοντας ταυτόχρονα ΣΤΑΣΗ και για τη χθεσινή (Τετάρτη 21-12-11) παράνομη συμπεριφορά σας να αρνηθείτε την κατάθεση στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, άρνησή σας αναιτιολόγητη και βιντεοσκοπημένη και ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ, για τα οποία ρητά επιφυλάσσομαι να σς υποβάλλω εντός των ημερών μήνυση
       ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ με το παρόν εξώδικο ΕΝΑ (1) ΕΥΡΩ ο καθένας μας για το παρακάτω αυτοκίνητό μας, μηχανή μας, φορτηγό μας κ.λ.π αντίστοιχα.
ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ
       Ως έχετε νομική-δημοσιοϋπαλληλική  υποχρέωση, δημόσια λειτουργία και όχι απλά υπάλληλοι, δηλαδή εφαρμόζοντας ως εκτελούντες πρώτα το Σύνταγμα, μετά το νόμο και καμμία προφορική εντολή,
     Να μας εκδώσετε ένα γραμμάτιο για το κάθε ένα αυτοκίνητό μας στο οποίο να αναγράφεται η παραπάνω αιτιολογία την οποία επαναλαμβάνουμε:
     1) Διότι, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλος ανταποδοτικό και έπρεπε άμεσα να επανεπενδύεται στον τόπο είσπραξης, στη προκειμένη περίπτωση στη Κέρκυρα, για συντήρηση του οδικού δικτύου και κατασκευή νέων δρόμων, από τα 70 εκ. ευρώ που εισέπραξε πέρυσι το κράτος, που εσείς εκπροσωπείτε, από τα τέλη κυκλοφορίας μόνον 2 εκ. ευρώ επέστρεψε για δρόμους στην Κέρκυρα, με αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι άθλιοι, επικίνδυνοι, γεμάτοι λακκούβες παντού, από το San  Rocco μέχρι τον Κάβο και το Σιδάρι, βασανιστήριο για τους πληρωτές του τέλους ιδιοκτήτες των Ι.Χ., και δυσφήμιση για τον τουρισμό του νησιού και εμείς είμαστε που πρέπει να εισπράξουμε  αποζημίωση από το κράτος (εσάς) και την αυτοδιοίκηση και όχι να σας πληρώνουμε και από πάνω.
     2) Διότι, δεν υπάρχει λογοδοσία από τους υπουργούς και τους βουλευτές που πήγαν τα χρήματά μας, και γιατί σημαντικό μέρος τους, δεν επανεπενδύθηκε στη συντήρηση του οδικού  δικτύου της Κέρκυρας, των Οθωνών, της Ερείκουσας, του Μαθρακίου και των Παξών.
  παρούσα στους παραπάνω, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντάς την ταυτόχρονα στην έκθεση επίδοσης.

Κέρκυρα 20 Δεκεμβρίου 2011
  Οι παραπάνω εξωδίκως καταθέσαντες – διαμαρτυρόμενοι  - Καλούντες

Ο Πληρεξ. Δικηγόρος
Γιώργος Καλούδης»

         Οι μηνυόμενοι παρέλαβαν το εξώδικο.
      β) Τη Τετάρτη 21-12-11 στις 11.00 προσήλθα με πολλούς, δεκάδες Κερκυραίους πολίτες και πάλι στο Γραφείο του Τ.Π.Κ.Δ.  όπου ήταν η ίδια η α’ μηνυόμενη ως εντεταλμένη δημόσια υπάλληλος. Της ζητήσαμε φύλλα για να κάνουμε σύσταση παρακαταθήκης και αυτή ρώτησε γιατί, της είπα ότι δεν την αφορά το γιατί, δεν έχει δικαίωμα να κρίνει για  την ουσία της διαφοράς και τη νομιμότατα της κατάθεσης  και τελικά μας έδωσε δύο μπλοκ με φύλλα, τα οποί συμπλήρωσαν πολίτες. Όταν πήγαμε να κάνουμε τη κατάθεση του ποσού και να μας δώσει το αποδεικτικό – γραμμάτιο κατάθεσης αρνήθηκε να το παραλάβει επικαλούμενη και πάλι εγκύκλιο, την οποία αποδείχτηκε ότι δεν την είχε και έλεγε ψέμματα. Μετά επικαλέστηκε τη προφορική εντολή του Προϊσταμένου της. Μετά από απαίτηση του λαού προσήλθε στο χώρο ο Προϊστάμενος του Τ.Π.κ.Δ. Κέρκυρας και εκτελών χρέη Εφόρου Κέρκυρας β΄ μηνυόμενος Παναγιώτης  Γάτσος, ο οποίος μας είπε ότι «το Τ.Π.Κ.Δ. δεν είναι υπηρεσία του, και ότι ο Πρόεδρος του Τ.Π.Κ.Δ.   του είπε να μη παραλάβει τα ποσά και να μην εκδώσει  γραμμάτια σύστασης». Του τόνισα ευγενικά τόσον ο ίδιος όσο και η Υπάλληλος του Τ.Π.Κ.Δ. είναι Εφοριακοί. Ότι δεν είναι απλοί υπάλληλοι αλλά ασκούν δημόσια λειτουργία και έχουν ορικιστεί να τηρούν το Σύνταγμα και τους Νόμους. Το παραδέχθηκε και είπε ότι κάνουν εξυπηρέτηση του Τ.Π.Κ.Δ. Του είπα ότι αυτό δεν ευσταθεί γιατί το Τ.Π.Κ.Δ. είναι δημόσια Υπηρεσία. Ο β΄ μηνυόμενος έφυγε πήγε στο γραφείο του και γύρισε με μία φωτοτυπία Γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του κράτους για το χαράτσι της ΔΕΗ. Του είπα ότι η γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους  ενός αναξιόπιστοι οργάνου, δεν έχει καμμία αξία, διότι είναι υπάλληλοι του κράτους και κατά κανόνα κάνουν ότι τους ζητάει η κυβέρνηση και αυτό έκαναν και με το χαράτσι της ΔΕΗ γνωμοδοτώντας ότι πρέπει να κοπεί το ρεύμα των πολιτών όταν το πληρώνουν, μολονότι ο αρμόδιος Επίτροπος Ενέργειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης απαντώντας σε ερώτηση απεφάνθη ότι δεν μπορεί να κοπεί το ρεύμα κανενός πολίτη. Βλ. έγγρ. αρ.
      ανυποληψία του Νομικού Συμβουλίου του (Μνημονιακού) «Κράτους».
       Επί δύο ώρες αρνούνταν να πράξουν το καθήκον τους και να εισπράξουν οιοδήποτε ποσό, έχοντας ήδη από δόλο προαποφασίσει. Έτσι συγκεντρώσαμε τα στοιχεία και τις υπογραφές όσων παρέμειναν (λόγω του αδιαχώρητου και της έλλειψης χώρου να ασκήσουμε  τα δικαιώματά μας, πολλοί πολίτες που είχαν δουλειά, έφυγαν) και τους αποστείλαμε το ποσό με εξώδικο με ταυτόχρονη νέα διαμαρτυρία.
        Οι μηνυόμενοι αρνήθηκαν και πάλι να εισπράξουν τα ποσά καν να εκδώσουν γραμμάτια, ξεφτιλίζοντας το θεσμό που οι ίδιοι ορκίστηκαν να υπηρετούν και παραβιάζοντας τον ίδιο τον όρκο τους.
      Μέχρι και τις 13.00 η υπάλληλος του γραφείου του Τ.Π.κ.Δ., Ελισσάβετ, που ήταν υπηρεσία και ο αναπληρωτής Έφορος κ. Γάτσος, ο οποίος κατέβηκε στο Γραφείο, αρνήθηκαν να λειτουργήσουν ως δημόσιοι υπάλληλοι, αρνήθηκαν να εκτελέσουν το καθήκον  τους και να γίνουν καταθέσεις στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων διότι είχαν τέτοιες προφορικές εντολές, χωρίς να μας δείξουν καμμία γραπτή εντολή. Στην ουσία στασίασαν, κάνοντας οι ίδιοι οι κρατικοί υπάλληλοι ανυπακοή στο Σύνταγμα και στους Νόμους.


        Β. ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΣ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
         Τα τέλη κυκλοφορίας είναι ανταποδοτικά, δηλαδή θεσπίστηκαν για να επανεπενδύονται στους δρόμου, δηλαδή να συντηρούνται οι δρόμοι κάθε τόπου, να μην έχουν λάκκους και κρατήρες, να υπάρχει ασφάλεια. Το κράτος όπως εκπροσωπείται σε κάθ επίπεδο, μέχρι και τον «τελευταίο» δημόσιο υπάλληλο δεν έχει μόνον δικαιώματα είσπραξης και καταναγκασμού. Έχει και υποχρέωση διατήρησης, με τα εισπραττόμενα τέλη κυκλοφορίας σε ένα πολύ καλή κατάσταση δίκτυο δρόμων και κατασκευή νέων σύγχρονων, ευρωπαϊκών προδιαγραφών δρόμων.

          Γ. ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΡΟΜΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΠΑΞΩΝ, ΟΘΩΝΩΝ,  ΕΡΕΙΚΟΥΣΑΣ, ΜΑΘΡΑΚΙΟΥ

         Η κατάσταση του υπάρχοντος οδικού δικτύου των Νησιών της Κέρκυρας, των Παξών, των Οθωνών, του Μαθρακίου, της Ερείκουσας, αιτία για την οποία μας διατάζουν και μας καταναγκάζουν να πληρώσουμε τέλη κυκλοφορίας, είναι Α-Θ-Λ-Ι-Α. Οι δρόμοι είναι επικίνδυνοι από κρατήρες και λακκούβες. Τραυματιζόμαστε από ατυχήματα εξ αιτίας της μη συντήρησής τους και της μη κατασκευής νέων δρόμων. Τα αυτοκίνητά μας υφίστανται σοβαρές ζημίες και «γεράζουν» πρόωρα. Ο τουρισμός μας δυσφημείται και μειώνεται. Δυσφημείται το νησί μας από το αεροδρόμιο μέχρι το Γεφύρι της Μεσογγής, το καλοκαίρι η διαδρομή είναι ένα βασανιστήριο και χρονικά διαρκεί από 2-3 ώρες δηλαδή για μία απόσταση 18 χιλιομέτρων όσο και το Ηγουμενίτσα – Θεσσαλονίκη.

  Δ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
      1. Στη διάταξη του άρθρου 78 ΠΑΡ. 1 του Συντάγματος ορίζεται ότι «Κανένας φόρος δεν επιβάλλεται ούτε εισπράπεται χωρίς τυπικό νόμο που καθορίζει τουποκείμενο της φορολογίας και το εισόδημα, το είδος της περιουσίας, τιςδαπάνες και τις συναλλαγές ή τις κατηγορίες τους, στις οποίες αναφέρεται ο φόρος».
      2. Περαιτέρω, στη διάταξη του άρθρου 78 παρ. 4 του Συντάγματος προβλέπεται ότι «Το αντικείμενο της φορολογίας, ο  φορολογικός συντελεστής, οι απαλλαγές ή εξαιρέσεις από τη φορολογία και η απονομή των συντάξεων, δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο νομοθετικής εξουσιοδότησης».
       Στις ανωτέρω συνταγματικές διατάξεις ορίζονται τα αντικειμενικώς ουσιώδη στοιχεία του φόρου, ήτοι το υποκείμενο, το αντικείμενο και ο συντελεστής του φόρου, καθώς και οι φορολογικές απαλλαγές ή εξαιρέσεις, τα
       οποία, μάλιστα, κατά ρητή επιταγή, δύνανται να ορίζονται μόνο με τυπικό νόμο και δεν μπορούν να αποτελούν ανΤΙKείuενo νομοθετικής εξουσιοδοτήσεως (βλ. ΟλΑΠ 18/1994 Δινη 1994.1264). Ειδικώς καθ' όσον αφορά στο αντικείμενο του φόρου, η συνταγματική υποχρέωση καθορισμού του με τυπικό νόμο εκτείνεται και στον προσδιορισμό της φορολογικής βάσεως, δηλαδή του μεγέθους εκείνου, επί του οποίου υπολογίζεται ο φόρος.

      Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας». Σύμφωνα, δε, με τις διατάξεις των άρθρων 110&1 και 48&1 του Συντάγματος, η ανωτέρω θεμελιώδης συνταγματική    διάταξη εξαιρείται των υποκειμένων σε αναθεώρηση ή αναστολή συνταγματικών διατάξεων.
       Η διάταξη αυτή, η οποία βρίσκεται στο Τμήμα Α' του πρώτου μέρους του Συντάγματος, που φέρει τον τίτλο «Μορφή του Πολιτεύματος», δεν θεσπίζει «ατομικό δικαίωμα», αλλά χαρακτηρίζει το δημοκρατικό μας πολίτευμα ως ανθρωποκεντρικό, με θεμέλιο την αξία του ανθρώπου. Ο σεβασμός της αναγορεύεται σε ύπατο κριτήριο της εκφράσεως και δράσεως των οργάνων της Πολιτείας. Στην αξία του ανθρώπου περιλαμβάνεται πρωτίστως η ανθρώπινη Προσωπικότητα, ως εσωτερικό συναίσθημα τιμής και ως κοινωνική αναγνώριση υπολήψεως. Με βάση τη διάταξη αυτή του άρθρου 2, που δεν αποτελεί απλή διακήρυξη, αλλά κανόνα δικαίου συνταγματικού επιπέδου, η Πολιτεία, δηλαδή όλα τα πολιτειακά όργανα, οφείλουν όχι μόνο να «σέβονται», αλλά και να «προστατεύουν» την αξία αυτή, από προσβολές προερχόμενες από τρίτους, όταν ορισμένη πολιτειακή πράξη μειώνει ή καταργεί σε συγκεκριμένη περίπτωση την προστασία, που παρέχεται από την κοινή νομοθεσία . Αίροντας έτσι, στην περίπτωση αυτή, την γενικώς αναγνωρισμένη διασφάλιση της προσωπικότητας έναντι προσβολών κατ' αυτής, η πράξη αυτή αντιβαίνει στο άρθρο 2~1 του Συντάγματος και  οι πράξεις των μηνυομένων είναι ανίσχυρες  ως αντισυνταγματικές αλλά και ποινικά κολάσιμες. Τα πράγματα δεν μεταβάλλονται και αν ακόμη θεωρηθεί ότι το άρθρο 2-1 ιδρύει ατομικό δικαίωμα, δεδομένου ότι στο ατομικό αυτό δικαίωμα περιλαμβάνεται
     όχι μόνο η άμυνα κατά επεμβάσεων της πολιτειακής εξουσίας, αλλά και η αξίωση κατά της Πολιτείας για θετική ενέργεια προς αποτροπή προσβολών της αξίας του ανθρώπου από τρίτους, εις τρόπον, ώστε το περιεχόμενο του συγκεκριμένου ατομικού δικαιώματος να εμποδίζει τον νομοθέτη να υποβιβάσει σε συγκεκριμένη περίπτωση το υφιστάμενο επίπεδο προστασίας (βλ. ΟλΑΠ 40/1998 ΝοΒ 1999.752).

         Ε. ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΓΙΑ ΤΑ   ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
      Στις συγκεκριμένες υποθέσεις εφαρμόζεται ρητά η Σύμβαση της Ρώμης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, η οποία προστατεύει τα δικαιώματά μας και μας προστατεύει από τις αυθαίρετες επεμβάσεις και καταναγκασμούς της κρατικής εξουσίας, όπως με νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, την οποία θα σας καταθέσουμε αργότερα.

       ΣΤ. Η ΕΦΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
     ΙΔΡΥΣΗ, ΡΟΛΟΣ, ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ

      Ζ. ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΟΙ ΜΗΝΥΟΜΕΝΟΙ
       Οι μηνυόμενοι από κοινού και από δόλου ενεργούντες, αυτοί και όσοι /ες άλλοι/ες αποκαλυφθούν από τη προανάκριση διέπραξαν τα ποινικά εγκλήματα με τις παραπάνω πράξης και παραλείψεις:
     1. της παράβαση καθήκοντος, 2. Της απάτης, 3. της εκβίασης, της ψευδορκίας, 5. της καταπίεσης, 6. της απιστίας σχετικά με την υπηρεσία, της παρότρυνσης υφισταμένων και ανοχής.


Η.  Οι ψευτιές και οι παλινωδίες των  Μνημονιακών Κυβερνήσεων
      Ο σημερινός Υπουργός Δικαιοσύνης Μιλτιάδης Παπαϊωάννου (σημερινός γιατί οι υπουργοί Δικαιοσύνης αλλάζουν σαν τα πουκάμισα) πρόσφατα χαρακτήρισε ως ΣΤΑΣΗ, τη τρίωρη στάση εργασίας των Δικαστών, οι οποίοι κατέβαιναν από την έδρα στις 12 μ. διαμαρτυρόμενοι για τη μείωση αποδοχών τους, η οποία οδηγεί καθόσον ο Δικαστής , με βάση το Σύνταγμα, ως ασκών τη Τρίτη Συντεταγμένη Κρατική Εξουσία, πρέπει να είναι καλά αμειβόμενος για να είναι ανεξάρτητος, αδέσμευτος από κάθε κέντρο εξουσίας και οικονομικής επιρροής και από κάθε κύκλωμα. Πίεσαν τον Πρόεδρο του Αρείου Πάγου, τον οποίο οι ίδιοι διόρισαν, και απείλησε πειθαρχικές διώξεις κατά των Δικαστών και έτσι οι Δικαστές σταμάτησαν τις 3ωρες στάσεις εργασίας.
     Άλλη μία απόδειξη ότι τη Δικαιοσύνη, με κυρία ευθύνη των κυβερνήσεων, δεν την αφήνουν να είναι ανεξάρτητη. 
       Στην υπό κρίση υπόθεση η ίδια η  Μνημονιακής κατεύθυνσης Κυβέρνηση, με τους υπαλλήλους της στο Τ.Π.Κ.Δ. Κέρκυρας έκανε Στάση, έκανε ανυπακοή, κατήργησαν τον εαυτό τους.
      Είναι αντίσταση απέναντι στο θράσος, στην αλαζονεία, της εκτελεστικής και φορολογικής εξουσίας όπως, επιτάσσει το άρθρο 120 του Συντάγματος.


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
    Για όσους άλλους προσθέσω και όσα νεώτερα τεκμήρια σας καταθέσω αλλά  Και με τη ρητή επιφύλαξη κάθε δικαιώματός μου

ΜΗΝΥΩ
 Τους παραπάνω

Και ΖΗΤΩ
Τη ποινική δίωξη και τιμωρία τους
          Δηλώνω παράσταση Πολιτικής Αγωγής για το ποσό των 30 Ευρώ, για την ηθική βλάβη από 50.000 € που υπέστην για κάθε ένα αδίκημα σε βάρος μου, με τη ρητή επιφύλαξη το υπόλοιπο ποσό από 49.970 € να το ζητήσω με τακτική αγωγή από τα αστικά δικαστήρια.

         Μάρτυρες προς υποστήριξη της κατηγορίας προτείνω τους εξής: