Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΚΕΡΚΥΡΑ:ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΟΙ ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ!

Στο «τραπέζι» της συζήτησης η τουριστική προβολή και οι τρόποι διαφήμισης

    Τον Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, Σπυρίδωνα Σπύρου, επισκέφτηκαν σήμερα ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας, Παναγιώτης Μπράμος, ο Αντιπρόεδρος, Κώστας Μέριανος, ο Γ.Γ. Γιώργος Ζούπας, ο έφορος Δημοσίων Σχέσεων, Αργύρης Γιώτας και ο αναπληρωτής Γ.Γ. Κώστας Βλασερός.  
    Σκοπός της συνάντησης ήταν η συζήτηση για θέματα που αφορούν στον Τουρισμό, κυρίως δε σε εκείνα που σχετίζονται με την...

... τουριστική προβολή.
    «Η δημιουργία της Εταιρείας Τουρισμού ήταν δικής μας έμπνευσης», είπε, αρχίζοντας τη συζήτηση ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κέρκυρας προσθέτοντας: «Όταν προτείναμε την ίδρυση της ΕΤΙΝ, όμως, την είχαμε φανταστεί διαφορετικά και σε ότι αφορά στη λειτουργία της αλλά και το ρόλο της στην τουριστική προβολή των Ιονίων Νήσων».

Παν. Μπράμος: «Θέλουμε στενή συνεργασία με την ΕΤΙΝ»

    Εξηγώντας στον Περιφερειάρχη ο κ. Μπράμος για το τι ακριβώς εννοεί, αναφέρθηκε αφενός στη στενή συνεργασία που θα έπρεπε να έχει ο Δ/νων Σύμβουλος της ΕΤΙΝ με τους ξενοδόχους της Περιφέρειας, καθώς, όπως τόνισε, ο ξενοδοχειακός κλάδος είναι η κορμοστασιά του Τουρισμού και οι συναφείς δραστηριότητες με τον Τουρισμό είναι απλά βοηθητικές.
    Κρίνοντας τη μέχρι τώρα δράση της ΕΤΙΝ ο. κ. Μπράμος, ζήτησε καλύτερους και αποτελεσματικότερους τρόπους προβολής και όχι παρωχημένους, όπως είναι οι εκθέσεις και το μοίρασμα φυλλαδίων και τόνισε πως η διαφημιστική καμπάνια πρέπει να γίνεται με κρατικά χρήματα.
    Επίσης, ο Πρόεδρος των Ξενοδόχων Κέρκυρας ζήτησε από τον Περιφερειάρχη, αναφέροντας και στοιχεία για την πτωτική τάση του Τουρισμού, στην Κέρκυρα, τα τελευταία 10 χρόνια, να μελετήσει το θέμα και μέσω μελέτης να προκύψουν και οι σύγχρονοι τρόποι τουριστικής προβολής.

Όχι αλλά καταλύματα, αναβάθμιση των υπαρχόντων

    Αναφερόμενος ο κ. Μπράμος στις προτάσεις της Περιφέρειας, σχετικά με την ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ζήτησε να μην ενταχθεί στις προτάσεις αυτές ανέγερση νέων μονάδων ή καταλυμάτων αλλά αναβάθμιση των υπαρχουσών, καθώς, όπως τόνισε, υπάρχει υπερεπάρκεια και κορεσμός, ενώ πολλές επιχειρήσεις του Τουρισμού βρίσκονται σε δεινή κατάσταση και άλλες κλείνουν.
    Τέλος, ο κ. Μπράμος ζήτησε από τον Περιφερειάρχη να επικεντρώσει την τουριστική προβολή στη βόρεια Ελλάδα αλλά και στις χώρες των Βαλκανίων, μηδέ της Αλβανίας εξαιρουμένης, αφού, όπως ανέφερε, οι Αλβανοί τουρίστες, με βάση στοιχεία ξοδεύουν στις διακοπές τους περισσότερα χρήματα από όλους τους άλλους.
    Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο Πρόεδρος των Ξενοδόχων Κέρκυρας αναφέρθηκε στην κατάσταση του αεροδρομίου Κέρκυρας, ενώ ζήτησε παρέμβαση του Περιφερειάρχη για να μην κλείσουν οι Τουριστικές Σχολές Κέρκυρας.

Τι είπε ο Περιφερειάρχης στους ξενοδόχους

    Θετικός στην προσέγγιση του θέματος της τουριστικής προβολής αλλά και σε όλα τα άλλα ζητήματα που έθεσαν οι ξενοδόχοι ήταν ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, ο οποίος ανέπτυξε τις θέσεις του, απαντώντας και στις ερωτήσεις των ξενοδόχων.
    Ειδικότερα, ο κ. Σπύρου είπε ότι ο Τουρισμός στηρίζεται σε δυο άξονες, σύμφωνα με την Πολιτική της Περιφέρειας αλλά και της Επιτροπής Τουρισμού, η οποία ασχολείται με αυτό το αντικείμενο.

Α. Υποδομές
    «Μέλημά μας», είπε ο κ. Σπύρου, «είναι η δημιουργία τουριστικών υποδομών, πιστεύοντας ότι οι καλύτεροι πρεσβευτές των νησιών μας είναι οι ίδιοι οι τουρίστες που, αν μείνουν ικανοποιημένοι, έρχονται ξανά και ξανά.
    «Στην προσπάθειά μου αυτή», τόνισε ο Περιφερειάρχης, «βρίσκω καθημερινά μπροστά μου τα «τέρας» της γραφειοκρατίας, των πολλών ελέγχων, των καθυστερήσεων που συνεπάγονται όλα αυτά για την κατασκευή υποδομών».
     Για του λόγου το αληθές ο κ. Σπύρου αναφέρθηκε στη χρονοβόρα διαδικασία από τη στιγμή της απόφασης μέχρι την έναρξη κατασκευής ενός έργου, που φτάνει τα δυόμιση χρόνια (!) κι αυτό αν δεν υπάρχουν απαλλοτριώσεις.

   Β. Τουριστική προβολή
      Καταθέτοντας την εμπειρία του από την προεδρία του στην ΕΤΙΝ αλλά και από τη συμμετοχή του σε εκθέσεις, ο Περιφερειάρχης δήλωσε ανοιχτός σε κάθε πρόταση, που είναι ρεαλιστική και εφαρμόσιμη και που θα λαμβάνει υπόψη το συγκεκριμένο κονδύλι που διατίθεται.
     «Συμμετέχουμε σε εκθέσεις που συμμετέχει και ο ΕΟΤ», είπε ο κ. Σπύρου, «για κάποιες διευκολύνσεις που παρέχονται, ωστόσο είμαστε ανοικτοί και για ό, τι άλλο αποφασίσουμε. Οι διαπιστώσεις», πρόσθεσε, «είναι καλό να γίνονται, καλύτερο, όμως, είναι να υπάρχουν ιδέες και προτάσεις τις οποίες πάντα συζητάμε. Επιχειρούμε», κατέληξε, «να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, να προχωρήσουμε σε διαδικτυακή προβολή, να αλλάξουμε τον τρόπο διαφήμισης αλλά αυτό δε γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη».
     Η σύσκεψη, την οποία παρακολούθησε και ο Περιφερειακός Σύμβουλος και μέλος της Επιτροπής Τουρισμού, Βασίλης Κοντός, κατέληξε στο ότι πρέπει να μελετηθούν τα αίτια της φθίνουσας πορείας του Τουρισμού, να εξευρεθούν νέοι τρόπο προβολής και οι φορείς του Τουρισμού να έχουν πιο συχνή επικοινωνία με τον Περιφερειάρχη, καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις.