Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

ΑΦΗΣΕ ΑΦΩΝΗ ΤΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

   Διαβάστε την ιστορία όπως την αφηγείται ο ίδιος:


Τηλεφωνική κλήση δέχθηκα σήμερα από το Υπουργείο Οικονομικών 2104802668:

  • Ο κύριος Τίγκας Ιάκωβος του Σπυριδόν;
  • Μάλιστα του Σπυρίδωνος τι θέλετε;
  • Από το Υπουργείο Οικονομικών σας τηλεφωνούμε. Απ΄ότι μας δείχνει το σύστημα, δεν έχετε υποβάλει φορολογική δήλωση για το 2012. Αυτό ισχύει;
  • Ναι ισχύει γιατί;
  • Και γιατί δεν υποβάλατε δήλωση;
  • Γιατί δεν αναγνωρίζω υποχρέωσή μου, να υποβάλω φορολογική δήλωση στους δοσίλογους & κατακτητές της Πατρίδας μου. Στους Προδότες της Ελλάδας.
  • Οπως νομίζετε. Ομως το σύστημα ούτε εφέτος σας επιτρέπει να υποβάλετε δήλωση, γιατί δεν κάνατε πέρυσι!!!;;;
  • Δεν μου λέτε; Το σύστημά σας σας ενημέρωσε ότι έχω υποβάλει μήνυση κατά της ΔΟΥ Πολυγύρου & κατά παντός υπευθύνου για παράνομη επιβολή φόρου, τον οποίο αδυνατώ να πληρώσω, & ο οποίος μου επιβλήθηκε βάσει μιάς παράνομης δανειακής σύμβασης που υπογράφτηκε χωρίς να με ρωτήσει κανείς & χωρίς να περάσει από την Βουλή, σε ένα ιδιωτικό δικηγορικό γραφείο του Ηνωμένου Βασιλείου, & παραχωρεί την Εθνική κυριαρχία με βάση το Αγγλικό δίκαιο;
  • Οχι κύριε Τίγκα, το σύστημα δεν μπορεί να τα δει αυτά.
  • Λοιπόν άκουσε. Να πεις σε εκείνη την ποντικομαμή τον Στουρνάρα, ότι δεν έχω καμία υποχρέωση να υποβάλω φορολογική δήλωση, στους Αγγλους & στους Γερμανούς, παρά μόνον στο Ελληνικό Κράτος, το οποίο δεν υπάρχει, γιατί βρίσκεται υπό κατοχή. Να του πεις ακόμη ότι δεν αναγνωρίζω την παρούσα Κυβέρνηση των προδοτών ως Κυβέρνηση της Ελληνικής Δημοκρατίας, αλλά τους θεωρώ προδότες & δοσίλογους εχθρούς της Πατρίδας μου & της ιδιοκτησίας μου, η οποία προστατεύεται από το Σύνταγμα. Οποιος τολμήσει & έρθει κατά δω, οι καραμπίνες είναι γεμάτες. Εχουμε πόλεμο. Να του πεις ακόμη, ότι θα φύγετε με ελικόπτερο σύντομα αν προλάβετε. Ενημερώστε & την Μέρκελ, ότι εδώ δεν περνάει η μπογιά της.
  • Μάλιστα κύριε Τίγκα όπως νομίζετε, το μήνυμά σας έχει καταγραφεί. Θα διαβιβαστεί αρμοδίως.
Καλύτερα μιας ώρας Ελεύθερη Ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά & φυλακή.

Ιάκωβος Τίγκας



Απειλές εις βάρος μου





                                                        Πολύγυρος 18-6-2013








Ιάκωβος Τίγκας


Επόπτης Δημόσιας Υγείας


στην Δ/νση Δημόσιας Υγείας


και Κοινωνικής Μέριμνας της


Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής


Τ.Κ. 63100 Πολύγυρος


τηλ. 2371351454


      




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


ΠΡΟΣ


                                  ΔΟΥ Πολυγύρου


ΘΕΜΑ: «Ειδοποίηση για λήψη μέτρων εις βάρος μου»


ΣΧΕΤ: Η από 17/5/2013  ειδοποίησή σας





   Απαντώντας στην σχετική ειδοποίησή σας με την οποία εμφανίζομαι οφειλέτης του Δημοσίου με το παράλογο ποσόν των 3000 ευρώ σας γνωρίζω τα εξής:


Σε όλη την διάρκεια της ζωής μου, όπως & από τα αρχεία σας προκύπτει, ουδεμία οφειλή στο Ελληνικό Δημόσιο είχα.


Μέχρι & το 2011 η ΔΟΥ μου επέστρεφε περίπου 1000 ευρώ φόρο ετησίως αναγνωρίζοντάς μου το δικαιούμενο ποσόν, με δεδομένη την τότε οικονομική μου κατάσταση, η οποία καλύπτεται μόνον από μισθωτή Υπηρεσία & την σύνταξη της συζύγου μου, χωρίς καμιά άλλη πηγή εσόδων. Από τα χρήματα αυτά της επιστροφής, κάλυπτα το πετρέλαιο θέρμανσης του χειμώνα με δεδομένες τις ακραίες καιρικές συνθήκες του Πολυγύρου.


Το 2012 & για το έτος 2011 η Υπηρεσία σας μου ζήτησε το παράλογο ποσόν των 1500 ευρώ, ενώ ταυτόχρονα επέβαλε φόρο ακίνητης περιουσίας στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, & ταυτόχρονα αυξήθηκε η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης στα 1,40 ευρώ ανά λίτρο. Αποτέλεσμα αυτών ήταν φυσικά να μην μπορώ να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις επιβίωσης της οικογενείας μου & του παιδιού μου που σπουδάζει σε άλλη πόλη, αφού υπήρξαν & σοβαρές περικοπές στις μισθωτές αποδοχές μου & στην σύνταξη της συζύγου μου.


Την ίδια χρονική περίοδο, & έως σήμερα, διαλύθηκε το ΕΣΥ & τα ασφαλιστικά ταμεία με αποτέλεσμα να μην έχω πρόσβαση σε γιατρούς & φάρμακα, αγγειοδιασταλτικά & αντιαιμοπεταλικά τα οποία δεν γράφονται & τα οποία είναι απαραίτητα για την επιβίωσή μου.


Τον χειμώνα του 2012-13 κάλυψα την θέρμανση του σπιτιού μου με δύο ξυλόσομπες, χωρίς να έχω ομοιόμορφη θερμοκρασία μέσα στο σπίτι, ενώ φαινόμενα υποσιτισμού έκαναν την εμφάνισή τους, ρίχνοντας την ποιότητα ζωής & αξιοπρέπειάς μου.


Οι παράλογες αυτές επιβαρύνσεις έγιναν από τις δυνάμεις κατοχής της Πατρίδας μου & τους δοσίλογους προδότες που «νομοθέτησαν» σχετικά.


Οι υπάλληλοι των Υπηρεσιών σας οι οποίοι συντάσσουν & στέλνουν ειδοποιητήρια όπως το σχετικό, είναι επίορκοι αφού υπακούν σε προδότες, οι οποίοι ξεπουλάνε την Πατρίδα μου & εξαθλιώνουν εμένα & τους συμπολίτες μου, την στιγμή που το ΔΝΤ για δεύτερη φορά αναγνώρισε ότι έκανε λάθος, παρ΄όλα αυτά όμως οι άνω αναφερόμενοι επιμένουν στην συνέχιση της εφαρμογής του λάθους.


Ως εκ τούτου δεν είμαι πραγματικός οφειλέτης του Δημοσίου, αφού το Δημόσιο μου χρωστάει & όχι το αντίθετο.


Δεν αναγνωρίζω οφειλές μου προς τους κατακτητές της Χώρας μου, ως οφειλές προς το Ελληνικό Δημόσιο, τις οποίες άλλωστε δεν δύναμαι να καταβάλω ως λίαν παράλογες & εξοντωτικές. Οσα έχω πληρώσει μέχρι τώρα από την στιγμή που η Πατρίδα μου σκλαβώθηκε, θα διεκδικήσω πίσω μετά την απελευθέρωση της Πατρίδας μου, ζητώντας παράλληλα την τιμωρία των ενόχων.


Κατόπιν των αναφερομένων δεν αναγνωρίζω υποχρέωσή μου να συντάξω δήλωση εισοδήματος το οποίο άλλωστε σας είναι γνωστό, αφού προέρχεται από μισθωτή Υπηρεσία του Δημοσίου.


Οσον αφορά τις απειλές που εκφράζονται στο σχετικό ειδοποιητήριο περί λήψης μέτρων εις βάρος μου για τις άνω οφειλές, σας γνωρίζω ότι σε περίπτωση βλάβης εμού, της οικογενείας μου, της κινητής & ακίνητης περιουσίας μου, η οποία αποκτήθηκε με τους κόπους μιας ζωής,  θα λάβω & εγώ μέτρα εις βάρος σας, θεωρώντας τις Υπηρεσίες σας ως εχθρό της Πατρίδας μου άρα & δικό μου, υπερασπίζοντάς τα ως Ελληνας Πατριώτης & τηρώντας το άρθρο 120 του Συντάγματος το οποίο επαφίεται στον Πατριωτισμό των Ελλήνων.


                                                               Ιάκωβος Τίγκας





                                                      Επόπτης Δημόσιας Υγείας


Κοινοποίηση:


κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χαλκιδικής.
Πηγή : taxalia