Τρίτη 7 Μαΐου 2013

"Ο ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΘΛΗΤΗΣ"...

Παρών στο φιλικό για τον Νίκο Γκάλη ο πρόεδρος της χρυσής εποχής του Άρη
«Ο πιο μεγάλος έλληνας αθλητής»Παρών στο σημερινό φιλικό για τον Νίκο Γκάλη θα είναι και ο Χρήστος Μιχαηλίδης. Ο πρόεδρος της χρυσής εποχής του Άρη μίλησε στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 για τον μεγάλο Έλληνα μπασκετμπολίστα.

«Σήμερα είναι μια γιορτή για όλους τους φίλους του Άρη. Τιμάται ο Νίκος η σημαία του Άρη και ήταν υποχρέωση μου να ήμουν κι εγώ εδώ. Δεν το κρύβω ότι εδώ είναι το σπίτι μου και η οικογένειά μου. Ο Νίκος είναι ο πιο μεγάλος Έλληνας αθλητής στο μπάσκετ και σε όλη την Ευρώπη», τόνισε και απέκλεισε το ενδεχόμενο ενασχόλησής του με την ΚΑΕ Άρης και πάλι…

«Αυτό έχει περάσει.. Είναι σειρά για νέους ανθρώπους», είπε. 

ΔΕΙΤΕ : Ο Γκάλης δεν ξεχνάει την τέχνη του
Πηγή:sport-fm.gr-sport24.gr