Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

4 U.F.O ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ....

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ
σφαιρικό_ufo
Περιμένεις μια ζωή την ευκαιρία κι όταν τη βλέπεις μπροστά σου κάτι συμβαίνει και τη χάνεις! Αυτό ακριβώς μου συνέβη ανήμερα Κυριακής του Πάσχα ώρα 9 το βράδυ, όταν για κάποια άγνωστη αιτία –που μάλλον έχει να κάνει με την ταραχή μου και την… ανικανότητά μου στη χρήση των ηλεκτρονικών αξεσουάρ- δεν κατάφερα να καταγράψω ένα θέαμα που είχα πάψει να ελπίζω ότι θα έβλεπα!
UFO-PoseidwnosΒρισκόμουν στο αυτοκίνητό μου, όταν είδα ξαφνικά στον ουρανό ένα έντονο πορτοκαλί προς το κόκκινο φως να κινείται με κατεύθυνση από τον Υμηττό προς τον Πειραιά. Χρειάστηκα λίγα λεπτά ώσπου να μπορέσω να παρκάρω και να βγω με το κινητό στο χέρι, προσπαθώντας να θέσω σε λειτουργία την κάμερα ενώ ταυτόχρονα παρακολουθούσα το σφαιρικό αντικείμενο που άλλοτε μεγάλωνε και άλλοτε μίκραινε σαν να παλλόταν. Ξαφνικά, έκανε μια στροφή αριστερά και χάθηκε προς την πλευρά της θάλασσας.
Μέσα σε δευτερόλεπτα, από την ίδια κατεύθυνση και στο ίδιο ακριβώς ύψος που δεν μπορούσα να υπολογίσω –αλλά πάντως δεν ήταν ιδιαίτερα υψηλό- εμφανίστηκαν άλλα δυο όμοια ιπτάμενα αντικείμενα σε μικρή απόσταση το ένα από το άλλο! Ακολούθησαν την ίδια πορεία και χάθηκαν και αυτά, τη στιγμή που πίσω έκανε την εμφάνισή του ένα τέταρτο! Αυτό το τελευταίο πρόλαβα τουλάχιστον να το δείξω σε έναν αυτόπτη μάρτυρα, που το παρακολούθησε αποσβολωμένος να ακολουθεί το ίδιο δρομολόγιο με τα προηγούμενα. Έτσι, είχα έστω μια μαρτυρία, μια και εικόνα δεν κατάφερα τελικά να διαθέτω…
«Και πώς να πιστέψουμε, ρε φίλε;» θα αναρωτηθείτε δικαίως. Δυστυχώς, όσο κι αν έψαξα στο Ίντερνετ, δεν κατάφερα να βρω κάποια σχετική ανάρτηση. Θεωρώ αδύνατο να μην είδαν και άλλοι αυτό το εντυπωσιακό θέαμα. Ίσως, όμως, απέφυγαν να το αναφέρουν ή δεν το κατέγραψαν… Πάντως, κάποια πράγματα είναι σίγουρα:
UFO-ATHINA•    Τα άγνωστης ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα δεν έκαναν τον παραμικρό θόρυβο
•    Το μοναδικό παλλόμενο πορτοκαλοκόκκινο χρώμα τους δεν υπάρχει σε κανένα άλλο ιπτάμενο μέσο
•    Η πτήση τους ήταν αργή -αναγνωριστική, θα έλεγα- και επιτάχυναν μόνο προς το τέλος της οπτικής μου επαφής
•    Δεν υπήρχε περίπτωση να είναι αεροπλάνα, καθώς το ύψος τους ήταν αρκετά χαμηλό και άλλωστε τα αεροπλάνα διαθέτουν άσπρα, κόκκινο και πράσινο φώτα
•    Δεν ήταν δυνατό να είναι ελικόπτερα γιατί δεν ακουγόταν θόρυβος και γιατί εγώ τουλάχιστον δεν έχω δει ποτέ τέσσερα ελικόπτερα το ένα πίσω από το άλλο
Αναζητώντας αντίστοιχα φαινόμενα και ενδεχομένως οπτικό υλικό για να το συγκρίνω με αυτό που είδα, διαπίστωσα έκπληκτος ότι ένα παρόμοιο αντικείμενο –αν και πολύ μικρότερο από αυτά που είδα εγώ- έγινε ορατό στη Νεάπολη Λασιθίου το βράδυ της Μ. Παρασκευής! Το είδαν τρεις οικογένειες σε κοντινή απόσταση πάνω από τα κεφάλια τους και το κατέγραψαν με ερασιτεχνική κάμερα. Δείτε το βίντεο:

Απ’ ό,τι φαίνεται, δεν ήταν η πρώτη φορά… Στο http://erenzw.blogspot.gr φιλοξενούνται μαρτυρίες, φωτογραφίες και βίντεο και από άλλες παρόμοιες θεάσεις! Το απόγευμα της 13ης Οκτωβρίου 2012, η εμφάνιση ενός UFO πάνω από την πρωτεύουσα καταγράφεται σε βίντεο. Και αυτό προέρχεται από τον Υμηττό και χάνεται σε χαμηλό ύψος στη νοτιοδυτική πλευρά του Λυκαβηττού!
UFO-ATHINA2Να τι δήλωσε μια γυναίκα από τον Πειραιά πριν από ένδεκα μήνες:
«Την Παρασκευή 15 Ιουνίου (2012), περίπου στις 22:50 το βράδυ, στον Πειραιά βγήκα στο μπαλκόνι μου (4ος όροφος) και είδα μία μεγάλη πορτοκαλί μπάλα σε ύψος πολύ χαμηλότερο (τόσο χαμηλά τώρα που το σκέφτομαι αφού το κεφάλι μου δεν ήταν στραμμένο στον ουρανό προς τα επάνω αλλά λίγο πιο πάνω από τον ορίζοντα μπροστά μου), από ότι πετούν αεροπλάνα, με κατεύθυνση νοτιοανατολικά. Έμεινα με ανοιχτό το στόμα γιατί μετά μέτρησα από πίσω να εμφανίζονται άλλες 6. Σαν να έρχονται-σκάνε  από το πουθενά πηγαίνοντας πάρα πολύ αργά και να χάνονται πάλι στο πουθενά. Δεν ακουγόταν ήχος δεν ήταν φωτοβολίδες. Δεν ξέρω τί μπορεί να ήταν…»
Παράξενα αντικείμενα που ακολουθούν μία διαδρομή από τον Υμηττό ως το Φάληρο εμφανίστηκαν και τον Σεπτέμβριο του 2012, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα UFOs & ALIENS TRUTH (Greek community):
«Σήμερα τα είδα και εγώ από το σπίτι μου, προς τον Υμηττό. Ήταν δύο και όπως τις προηγούμενες φορές το χαρακτηριστικό τους ήταν ότι άλλαζαν χρώματα. Τα χρώματα τους εναλλάσσονταν κόκκινο-μπλε και σε κάποιες φάσεις έσβηναν τελείως. Σε κάποιο διάστημα έμεναν ακίνητα, ενώ είχαν πορεία οριζόντια και κάθετα».
Για το ίδιο φαινόμενο υπήρχε και δεύτερη μαρτυρία:
«Στις 24/9 η γυναίκα μου είδε πολύχρωμα περίεργα φώτα (πορτοκαλί, μπλε, κόκκινα κλπ.)προερχόμενα από την περιοχή του Υμηττού, σίγουρα όχι από αεροπλάνο, ενώ εκείνη βρισκόταν στο Παλιό Φάληρο».
Ο αριθμός των φωτεινών αντικειμένων που είδα εγώ, είναι ιδιαίτερα ασυνήθιστος. Ωστόσο, καμία επίσημη ανακοίνωση δεν υπήρξε που να δικαιολογεί μια τέτοια εμφάνιση συμβατικών μέσων. Τι συνέβη, λοιπόν; Έγινε και η Αττική στόχος εξωγήινων επισκέψεων; Κι αν ναι, για ποιο λόγο;
ΠΗΓΗ exelixeis.gr