Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΟΛΑ : ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΟΝΙΑΣ....

ΘΕΙΟΣ ΚΟΛΑ: Ο Μαριάν δεν ήταν εγκληματίας, γιατί ήταν στην Αλβανία, όταν σκοτώθηκε αυτή η Ελληνίδα''.
Πατέρας Κόλα: Δεν ήταν φονιάς
Η κηδεία του Μάριαν Κόλα έγινε το μεσημέρι της Τετάρτης, στο χωριό του Βιγκ στην Αλβανία, που βρίσκεται κοντά στο Κόσοβο.
Ντυμμένοι στα μαύρα οι στενοί του συγγενείς, τόνισαν στην αλβανική τηλεόραση, πως ο επικεφαλής των δραπετών δεν ήταν εγκληματίας και πως η ελληνική αστυνομία του "φόρτωσε" πράγματα που δεν έκανε.
"Ο γιος μου δεν ήταν εγκληματίας, η ελληνική αστυνομία έκανε ό,τι ήθελε" λέει ο πατέρας του.
"Ο γιος μου δεν ήταν εγκληματίας" λέει στο Top Channel της Αλβανίας ο πατέρας του νεκρού εγκληματία και συνεχίζει: "Έμαθα για τον θάνατο του παιδιού μου, την ώρα που άνδρες της αλβανικής αστυνομίας είχαν περικυκλώσει το σπίτι μου και προχωρούσαν σε προσαγωγές όλων των συγγενών. Δε μου είπαν τα κακά νέα αμέσως. Πρώτα κατέστρεψαν το σπίτι μου και μετά με έστειλαν στο αστυνομικό τμήμα της Σκόδρας.
Πίστευαν πως ο Μαριάν είχε βρει καταφύγιο στο σπίτι του. Λίγο αργότερα, η γυναίκα μου, μου τηλεφώνησε και μου είπε τι είχε συμβεί στον γιο μας. Η ελληνική αστυνομία έκανε ό,τι ήθελε», είπε ο Πασκ Κόλα.
Ο θείος του Αλβανού κακοποιού, επανέλαβε πως ο ανιψιός του, που κατηγορείται για τη δολοφονία της 25χρονης Κατερίνας στα Ίσθμια, ήταν στο χωριό του στην Αλβανία εκείνο το μοιραίο βράδυ. ''Ήρθαν στο σπίτι μου, πιστεύοντας πως είχα προσφέρει καταφύγει στον Μαριάν και μου είπαν πως έψαχναν για έναν εγκληματία. Ο Μαριάν δεν ήταν εγκληματίας, γιατί ήταν στην Αλβανία, όταν σκοτώθηκε αυτή η Ελληνίδα''.
 Πηγή: epirusgate.blogspot.gr