Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ ΜΕ ΚΑΝΟ....

Ένα παράτολμο εγχείρημα πραγματοποιεί αυτές τις ημέρες
 ο 33χρονος Κεφαλλονίτης, Γιώργος Ποταμιάνος.
Κεφαλονιά-Ιταλία με κανό
Με μόνη συντροφιά τις σκέψεις και το κανό του, κωπηλατεί από τη γενέτειρά του μέχρι τη Βενετία, μεταφέροντας μήνυμα ζωής, ειρήνης και συναδέλφωσης στα μέρη από τα οποία περνά.
«Πριν από 70 χρόνια, οι ναζί εκτέλεσαν χιλιάδες Ιταλούς αιχμαλώτους στην Κεφαλλονιά, μετά τη συνθηκολόγησή τους. Πολλοί Ιταλοί είναι σήμερα φίλοι μου και θεωρώ ότι με την πράξη μου δίνω θετικό μήνυμα προς όλους. Δεν έχει σημασία αν ήμασταν εχθροί χθες. Το σημαντικό είναι να μπορούμε να συμβιώνουμε, αποδεχόμενοι το δικαίωμα στη διαφορά», τονίζει ο κ. Ποταμιάνος.
Παράλληλα, όπως ισχυρίζεται, «η πράξη μου είναι ...

...ένα μήνυμα ζωής. Θέλω να ζω την κάθε μέρα ξεχωριστά, να βιώνω την κάθε στιγμή. Τα αγαθά της ζωής είναι κάτι που θεωρούμε αυτονόητο και πολλές φορές το ξεχνάμε μέσα στην καθημερινότητά μας. Κάθε στιγμή, όμως, μετράει και από εμάς εξαρτάται αν θα την κάνουμε μοναδική».
Το ταξίδι είναι επίπονο, μοναχικό και δύσκολο. «Με κάνει να νιώθω πιο ζωντανός», λέει. «Το κουπί, μέχρι να φτάσω στη Βενετία, θα διαρκέσει περίπου έναν μήνα. Σήμερα είμαι στο Δυρράχιο και αύριο στον Αυλώνα. Οι άνθρωποι στην Αλβανία είναι πολύ φιλόξενοι. Μπορούν να ζουν κυριολεκτικά με το... τίποτα, αλλά με υποδέχονται με ευγένεια, ενώ πρώτη τους ερώτηση όταν με δουν να βγαίνω από τη θάλασσα είναι αν έχω φάει», συμπληρώνει χαμογελώντας.

ΠΗΓΗ: Ελεύθερος Τύπος-enikos.gr